Svar: 1

Vi är två unga som precis blivit med sommarstuga och har mängder att göra framöver, speciellt fräscha upp gammalt trä och behandla nytt, så den här vinsten skulle komma väl till pass hos oss!
 
Hej!

Svar: 1). 5 - 7,5 liter

Precis innan den första snön föll byggde vi färdigt våra två altangolv på framsidan av huset, nu syns de inte alls men vi ser fram emot att lasera dem när våren närmar sig. Det återstår att snickra staket och de kommer vi troligen kommer vi måla i samma nyans som huset.

Hoppas innerligt på en vinst från Beckers som alla våra inner- och ytterväggar redan är klädda med. :)

Trevlig helg!

Mvh Anna
 
Svar 1 5 -7;5 l

Vi har totalrenoverat vårt fina hus från 1937 och nu har vi den bästa delen kvar. Vi ska bygga ny altan och måla de sista detaljerna. Målet är att huset ska kännas nytt, men att känslan finns kvar från det ursprungliga huset.

Det blir perfekt att fira in våren med en vacker altan.

//

Andreas
 
Det går åt 5-7,5 liter

Motivering: Det finns mycket saker att göra på ett hus. Skulle jag vinna detta, Så unnar jag mig målarfärg för att måla vårat fula staket.
 
Stort grattis Moxyzimba till vinst i veckans tävling. Du har att göra därhemma och vi hoppas att detta kommer att bidra till att dörrar och balkonger håller i många år till. Grattis igen!

Motivering: Har ett par stora altaner och 2 balkonger att behandla med olja. Det går åt en hel del och blir dyrt, så ett bidrag vore härligt att få. Min tid och mitt arbete är ju gratis och lyckan när det hela är gjort är stor. Ett 10-tal dörrar behöver även tjära av god kvalitet för att hänga med 100 år till.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.