P
Har noterat att notiser inte försvinner fast man varit inne och läst i tråden. De försvinner dock om man klickar på notisen och går till tråden men inte om man gått "direkt" till den om ni förstår hur jag menar ?
 
Ja, vi förstår hur du menar och håller med om det är lite tokigt. Tyvärr är det är så notis-funktionen fungerar i vår forumprogramvara. Lägger till önskemålet på vår to do-lista och hoppas att det går att fixa så småningom. Vet däremot inte hur enkelt eller svårt det är.
 
  • Gilla
Peter_K
  • Laddar…
P
Lyxproblem :)
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Har också stört mig på det. 243 notiser i skrivande stund :)
 
Du har inte funderat på att klicka på den röda siffran för att på så sätt få bort den?
 
Den kommer ju tillbaka en minut senare, när nån likeat mitt senaste svar :geek:
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
P
Upptäckte ett annat problem. Har tröttnat på alla mejl och tycker det räcker med notiser i mobilappen så jag stängde av epostaviseringar men det fortsätter att ramla in mejl.
 
Du måste också ändra på dina befintliga bevakningar under Bevakningar..
 
P
Hittar bara funktionen sluta bevaka men jag vill ju fortfarande ha notiserna i appen men inte mejlen.
 
P
Kanske inte var samma sak ser jag nu.
Skärmdump av foruminställningar med alternativ för e-postaviseringar och redigeringsverktyg markerade.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jag brukar välja sluta bevaka och sen välja bevaka igen, men inte att skicka mail. Jag tror du får göra på samma sätt
 
  • Gilla
Peter_K
  • Laddar…
P
Tack det fungerar.
 
harry73
Anna_H Anna_H skrev:
Den kommer ju tillbaka en minut senare, när nån likeat mitt senaste svar :geek:
Men så många likes har du inte stt det kan störas? :p
 
Anna_H Anna_H skrev:
när nån likeat mitt senaste svar :geek:
Förekommer det?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.