H
vad är swiftkey?
 
henke_benke skrev:
vad är swiftkey?
Ett tangentbord man kan byta till istället för det som är installerat som original på telefonen.
 
H
Dheri Dheri skrev:
Ett tangentbord man kan byta till istället för det som är installerat som original på telefonen.
aha. gäller det iphone? har inte iphone
 
Bitvis stora problem här med. Galaxy S8+. Hade problem tidigare idag när jag skulle kommentera på Swedroids forum. Uppdaterade till Oreo idag och problemet minskade lite
 
henke_benke skrev:
aha. gäller det iphone? har inte iphone
SwiftKey finns både för Android och iPhone. Jag gillar dock inte varningen som dyker upp när man aktiverar "Tillåt full åtkomst".

Varningen innehåller följande text:
Tillåter du full åtkomst för tangentbord från "SwiftKey"?
Full åtkomst gör det möjligt för utvecklaren av det här tangentbordet att överföra allting du skriver, inklusive text du tidigare har skrivit med det här tangentbordet. Detta kan innehålla känslig information som t.ex. kreditkortsnummer eller gatuadress.

Förmodligen gör andra leverantörer som t ex Apple samma sak redan men jag ser ingen anledning till att låta ännu fler göra det. Gillar särskilt inte "inklusive text du tidigare skrivit med det här tangentbordet". Det framgår inte vad de menar med "det här tangentbordet".
 
Jag märker inga problem på Samsung note 4.
 
Dheri Dheri skrev:
Ett tangentbord man kan byta till istället för det som är installerat som original på telefonen.
Är orginalo i Oreo.
 
H
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
SwiftKey finns både för Android och iPhone. Jag gillar dock inte varningen som dyker upp när man aktiverar "Tillåt full åtkomst".

Varningen innehåller följande text:
Tillåter du full åtkomst för tangentbord från "SwiftKey"?
Full åtkomst gör det möjligt för utvecklaren av det här tangentbordet att överföra allting du skriver, inklusive text du tidigare har skrivit med det här tangentbordet. Detta kan innehålla känslig information som t.ex. kreditkortsnummer eller gatuadress.

Förmodligen gör andra leverantörer som t ex Apple samma sak redan men jag ser ingen anledning till att låta ännu fler göra det. Gillar särskilt inte "inklusive text du tidigare skrivit med det här tangentbordet". Det framgår inte vad de menar med "det här tangentbordet".
okej . va bara nyfiken
 
Man får skriva längre dvsr på kontorstid när6mannäsitternframförf en dstor för det här pallsrpman intrirätta varje gång.
 
SammS proprobl här! Samsung och Android med SwiftKey.
 
Använd en annan webbläsare än Chrome!
Android standard och Dolphin har inte samma problem.
 
  • Gilla
Fairlane
  • Laddar…
A
Opera mobile fungerar mycket bra också
 
anders07 anders07 skrev:
Jag har använt SwiftKey årmån på mina Android grejer och det har alltid funderat bra.
För några dagar sedan började text rutan här på BH bete sig underligt. Bara här, andra forum och text boxar fungerar bra.

Det är tex mellanslag som förvandlas till bokstäver. Punkter blir till mellanslag och "predicted" ord kapas eller blir halva.

Väldigt märmärkl cc händer inte på andra ställst bara häh

(ovan skrivet utan att jag rättat)
Samma här. Huawei honor 8.
 
Sony experience X har Samma problem verkverdetvsomv..

/Andreas
 
Per, nommerk nine försöka fixa problemep?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.