Hej,

Är det någon som har tips på bästa/mest använda sajten/annonsplatsen ifall man vill hyra ut stuga typ veckovis. Vet några men vad har ni för erfarenheter?

Hur tidigt måste man va ute med sin annons inför sommarsäsongen? Jag pratar attraktivt läge precis vid stranden i Skåne. Gissar att de flesta ändå vill planera sin semester flera månader i förväg...
 
AirBnB använder vännerna i Oxelösund, och de är jättenöjda.
 
  • Gilla
Buzzword
  • Laddar…
H
B Buzzword skrev:
Hej,

Är det någon som har tips på bästa/mest använda sajten/annonsplatsen ifall man vill hyra ut stuga typ veckovis. Vet några men vad har ni för erfarenheter?

Hur tidigt måste man va ute med sin annons inför sommarsäsongen? Jag pratar attraktivt läge precis vid stranden i Skåne. Gissar att de flesta ändå vill planera sin semester flera månader i förväg...
den kommer säkerligen bli eftertraktad (y)
 
  • Gilla
Buzzword
  • Laddar…
Jag har kört en del AirBnB med mitt sommarhus och jag tycker det fungerar kanon. Testade första gången förra sommaren och kommer köra i sommar igen, aldrig haft något strul med hyresgäster än så länge (peppar peppar).

Vad jag märkt är att ganska många planerar sin vistelse med relativt kort varsel som 2-3 veckor före ankomst allt mellan 3 till 9 dagar. Intressant också att ingen av gästerna varit från Sverige utan mest Tyskar, Holländare, Britter och Italienare.

MVH

Daggen
 
  • Gilla
Buzzword
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.