Stadig plåthylla med flera hyllplan och lådor i en verkstadsmiljö, använd och oljig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Hylla i plåt.
Jag TROR måtten är 100cm bred, 210cm hög och 30cm djup. Dubbelkollar vid intresse.
Oljig och välanvänd men stadig.


Två öppna metallådor med insatser för småsaker på betonggolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

2 plåtlådor att sätta under arbetsbänk/likn.
2 lösa (per låda) insatser för smågrejer med spår överst i lådan, syns på bild men ligger i botten.

Begagnad plåthylla med lådor och lådinsatser, något sliten men robust, bredvid brun vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Kabelkanal
Exempelbild för att visa modellen. Finns lite varianter, begagnat och nytt. Fråga vid intresse så kan jag riva i det.

Grejerna står inte ivägen än, men jag har ingen nytta av dom heller så lägg ett bud eller bytesförslag!

Enklaste/snabbaste sättet att få kontakt med mig är via mail. holma(snubbela)mail.com
 
vad vill du ha för plåt skåpet och vart finns det ? kan vara intresserad av kabelkanal med om det inte är för långt bort
 
500 eller bud? Finns strax utanför Motala.
 
Bor själv utanför Uppsala
 
  • Gilla
Tykon
  • Laddar…
Kabelkanal kan vara av intresse. Ska ha det till hemmasnickeriet i källaren. Finns det med USB uttag också? Vad är det för priser? Skulle väl behövas 1-3 m med ett gäng uttag.
 
SamiHus SamiHus skrev:
Kabelkanal kan vara av intresse. Ska ha det till hemmasnickeriet i källaren. Finns det med USB uttag också? Vad är det för priser? Skulle väl behövas 1-3 m med ett gäng uttag.
Jag är rätt säker på att det inte finns usb-uttag bland grejerna, men jag ska ta en titt för säkerhets skull.
Priserna är billigt. Det vore kul att få nånting för det, men samtidigt så vill jag inte ha massa "skräp" som bara tar plats heller så dom ska väck.

Jag har en färdig bit ca 2.5m lång med 9x3 uttag plus 30min timer om det kan vara av intresse. Hör av dig vad du behöver annars så kollar jag.
 
Ok. Går säkert pula dit usb kontakter senare om jag behöver. Har du vägarna förbi Linköping något? Fasiken hur fraktsr man eb sån låg grej, min lilla bil lär inte ta den. Jag måste mäta lite, kanske kan man ha den hängande utanför bakluckan.
Vad vill du ha för den?
 
Skicka ett mail till holma(snabela)mail.com så kan vi säkert lösa något :)
Extra uttag finns om det behövs.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.