Svar: 8kg

Behöver en designdetalj att designa mitt kommande badrum runt. Blir inte bättre än detta tidlösa handfat.
 
Svar: 8kg

Motivering:
Imonn skall det gamla slitna badrummet rivas ut. Huset är 100 år gammalt och badrummet skall få en mix av gammalt och nytt. Handfatet kommer att pryda badrummet och den gamla skänken den skall stå på som kronan på verket.
 
Svar: 8 kg.

Vilket fantastiskt handfat! Vi ska bygga ett badrum och drömmen vore ett handfat från Solitaire Design ❤️ Vilket konstverk!
 
Svar: 8 kg

Om man googlar beslutsångest så kommer det upp en bild på mig.
Vi bygger hus och jag kan inte välja vilket tvättställ vi ska ha.
Vore perfekt att vinna så slipper jag välja!
 
8 kg väger det vackra handfatet.

Vi köpte vår älskade gård förra året och all fokus och ekonomi har gått till fasaden som va i uselt skick. Nu är stora drömmen att renovera ett av badrummen så det passar i den gamla herrhårdsstilen då just nu är totalt 70-tals stuk på det. Ett handformat handfat från solitaire design hade varit en dröm att få sätta in i det nya badrummet :)
 
Svar: 1) 8 kg

Det här vackra handgjorda handfat skulle passa perfekt till vårt framtida badrum.
 
Svaret är 8 kg
Det här handfatet är så fint liksom de andra från Solitaire design. Vi behöver renovera hela vårt trista badrum och det här handfatet skulle verkligen få oss att sätta igång bums, så vi fick glädjas åt denna pärla!
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn unikt handfat som formats för hand

[bild]

Denna veckan har du chans att vinna ett valfritt handfat i utbudet hos Solitaire Design. Deras handfat är gjorda av kaolinlera och kommer i spännande färger och mönster skapade av blyfri färg. De placeras ovanpå kommoden. Majoriteten av handfaten finns i två storlekar så att du kan välja om du vill ha ett lite mindre för det lilla badrummet, eller ett större om du har mycket yta.

Totalt värde upp till: 10 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Arbour är namnet på en av serierna av handfat hos Solitaire Design, vad väger det stora Blue Arbour i genomsnitt?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 8 kilo
X. 10 kilo
2. 12 kilo

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 9 februari

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Solitaire Design. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Solitaire Design för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn unikt handfat som formats för hand

[bild]

Denna veckan har du chans att vinna ett valfritt handfat i utbudet hos Solitaire Design. Deras handfat är gjorda av kaolinlera och kommer i spännande färger och mönster skapade av blyfri färg. De placeras ovanpå kommoden. Majoriteten av handfaten finns i två storlekar så att du kan välja om du vill ha ett lite mindre för det lilla badrummet, eller ett större om du har mycket yta.

Totalt värde upp till: 10 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Arbour är namnet på en av serierna av handfat hos Solitaire Design, vad väger det stora Blue Arbour i genomsnitt?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 8 kilo
X. 10 kilo
2. 12 kilo

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 9 februari

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Solitaire Design. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Solitaire Design för att de sponsrar den här tävlingen.

Rätt svar är: 8 kg

Ett vackert handfat i blått
vore otroligt flott
i vår nyinköpta villa
där renoveringen aldrig står stilla

Nyss upptäcka dolda fel
ställer till en hel del
badrummet måste nu rivas
och handfatet ska hivas

Nu behövs ny och fräsch inredning
helst med blåa och vita ting
så jag hoppas och tror
att det passar perfekt med Blue Arbour!
 
Svar: 8 kg

Vi bygger om badrummet på övre plan. Utanför finns den gamla balkongen som blir ett grönrum, en tänkt kombination av växthus, orangeri och relaxrum. Där ska t ex oliv och citrus övervintra. Glasvägg emellan så från badrummet ser man bl a ut genom grönrummet. Då passar ett extravackert handfat som knyter an till grönrummet.
 
Svaret är 8kg

Dessa vackra handfat skulle passa perfekt inför kommande badrumsrenovering, pricken över i.
Lite skillnad mot det gula, fula porslinet som vi har nu som såg sina bästa dagar för länge sen. Inte ens proppen fungerar längre.
 
1. 8 kilo är rätt svar.
Min sommarstuga, mitt livsblod, min koppling till mina rötter, mitt inköpta arv, mina barns paradis, mitt allt - och nu äntligen med min prägel på designen, för nu är det sista av det gamla rivet. Här duger bara nåt unikt! Nåt som jag kan se - eftersom jag är färgblind har jag valt att allt det som kommer nytt i mitt hus följer färgschemat Strand och Hav. Här är vitt och blått!
Åh underbara Blue Arbor, du skulle klä mitt badrum så vackert, mitt badrum skulle klä dig!
 
8 kg
Skulle passa utomordentligt väl (och göra alla besökare avundsjuka ;) ) i mitt i snart färdigplanerade nya badrum , där färgerna går i vitt och med milt blå detaljer.
Skulle bli en skön konstrast till det tidigt 80-talsbeiga med gulddetaljer överallt som jag har nu....
 
Rätt svar 8 kg
Denna skulle sitta som pricken över i:et och hedra min mor som önskade detta till sommarstugan jag idag renoverar. Skulle verkligen ge ett fantastiskt intryck och stämningen jag eftersöker!
 
Detta vackra handfat har drejats och formats för hand vilket innebär att mått och vikt kan variera något.
Vikt 8kg

Nyss inflyttad i ett vackert litet vitt hus från 1850 och ska bygga ett badrum.
Älskar vackra ting med kvalitet å känsla som detta handfat. En lyx man längtar till varje kväll & varje gång man använder det & en lycka när man ser det.
Mitt barnbarn vill tvätta sina söta små händer där säger hon ❤️


Gammaldags vitt hörnfönster med färgglada rutor och utsikt mot en lantlig idyll.
 
Rustikt badrum under renovering med tegelgolv, putsade väggar och spegel. Vikt 8 kg.
Åh vad det skulle passat fint med ett sådant vackert handfat på min gamla kommod i mitt ’lerbadrum’ - som annars mest innehåller (kommer innehålla) återvunna material!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.