Vinn unikt handfat som formats för hand

Ett handformat handfat av kaolinlera med blått blommönster på badrumskommod, flankerat av badrumsartiklar.

Denna veckan har du chans att vinna ett valfritt handfat i utbudet hos Solitaire Design. Deras handfat är gjorda av kaolinlera och kommer i spännande färger och mönster skapade av blyfri färg. De placeras ovanpå kommoden. Majoriteten av handfaten finns i två storlekar så att du kan välja om du vill ha ett lite mindre för det lilla badrummet, eller ett större om du har mycket yta.

Totalt värde upp till: 10 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Arbour är namnet på en av serierna av handfat hos Solitaire Design, vad väger det stora Blue Arbour i genomsnitt?
Svaret hittar du här: http://www.solitairedesign.se

1. 8 kilo
X. 10 kilo
2. 12 kilo

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 9 februari

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Solitaire Design. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Solitaire Design för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Sosan och 8 till
  • Laddar…
Svar 1. 8kg.
Detta vackra handfat blir pricken över I:et till det kommande badrumsprojektet. Huset i sig har anor från 1880 talet och badrummet kommer gå i vita gråa o blåa nyanser. Med naken koppar som accent.
Lite sekelskifte möter marockanskt är tanken. Själva kommoden som detta hantverk kommer placeras på blir en äldre byrå i rokoko stil.
 
Svar: 1) 8 kg.

Motivering: Det här fantastiskt vackra handfatet skulle passa bra på den kommod jag vill bygga till torpets sovkammare. Torpet, som är från 1600-talet, saknar en del bekvämligheter och en kommod skulle höja standarden rejält och detta på ett vackert och stilfullt sätt. Nu håller jag tummarna ...
 
8 kg är svaret på frågan.

Min lilla dusch/toa har jag byggt i mormors gamla klädskrubb. Huset är en norrbottensgård från mitten av 1800-talet. Tänker ofta på att nuvarande standardtvättstället vare sig är värdigt huset eller min fantastiska mormor. Evelina skulle nog le i sin himmel om hennes klädskrubb skulle utstråla välkomnande, värme, romantik och lite flärd.
 
Åtta kilo minsann!
Ett så vackert handfat hade sannerligen förgyllt mitt minibadrum i det lilla torp jag bor i vid Söderåsens kant.
Hade varit en härlig känsla att slippa begrunda de små sprickorna i mitt nuvarande klumpiga handfat!
Åsatorpet heter mitt älskade hem och jag är Åsa som nu blundar hårt och skickar iväg en önskan om tur!
 
det väger 8 kg
Det skulle vara helt magiskt att vinna det hår handgjorda handfatet skulle bli helt perfekt hos oss.
Renoverade badrummet för tvåår sedan men snål som jag var så bytte jag inte handfatet med ett nytt handfast så blir hela möblemanget ersatt med nytt fräscht porslin.
 
8 kg väger standardhandfatet!

Att ur detta handfat iskallt vatten få dricka, vore drömmen då skulle jag nog få hicka!! Av välbehag förstås det skulle vara, att ett så vackert porslinshandfat få bevara. Att I vårt hem få begrunda, handfatet välkomna och beundra!!
 
Vikten är c:a 8 kg.
Ett handfat av modell Blue Arbour,
så underbart vackert med klassisk ton.
Det skulle bli perfekt där jag bor
istället för den gamla hon.
 
Detta vackra handfat väger ca 8 kg
Det ha gjort sig fint i vårt lilla strandnära hus i Åhus med ny gammal design invändigt.
Varje rum får sin egna touch och detta handfatt hade fått pryda vår toalett som planeras i detta nu .
 
Svar: 8 kg.
Vårt planerade attefallshus vid sjön skulle bli riktigt fint med denna pärla!
 
Stora Blue Arbour handfat väger 8 kg.
För tre veckor sedan delade jag Solitaire Designs sida på min Fb sida och skrev att jag önskade mig ett sådant handfat - nu kanske önskan går i uppfyllelse! Till vårat fina hus som fyller 100 år i år där det blir kalas i sommar!
Tack vare denna tävling upptäckte jag även denna sida: byggahus.se -där det finns mycket vi kommer att ha nytta av då ett 100-årigt hus kräver sin omvårdnad:heart:

Röd tegelvilla med gröna knutar och snö på marken, firar 100 år, där ägaren önskar nytt handfat.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn unikt handfat som formats för hand

[bild]

Denna veckan har du chans att vinna ett valfritt handfat i utbudet hos Solitaire Design. Deras handfat är gjorda av kaolinlera och kommer i spännande färger och mönster skapade av blyfri färg. De placeras ovanpå kommoden. Majoriteten av handfaten finns i två storlekar så att du kan välja om du vill ha ett lite mindre för det lilla badrummet, eller ett större om du har mycket yta.

Totalt värde upp till: 10 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Arbour är namnet på en av serierna av handfat hos Solitaire Design, vad väger det stora Blue Arbour i genomsnitt?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 8 kilo
X. 10 kilo
2. 12 kilo

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 9 februari

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Solitaire Design. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Solitaire Design för att de sponsrar den här tävlingen.
8 kilo väger handfatet

Runt dethär fantastiska handfatet ska jag bygga vårt nya badrum.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn unikt handfat som formats för hand

[bild]

Denna veckan har du chans att vinna ett valfritt handfat i utbudet hos Solitaire Design. Deras handfat är gjorda av kaolinlera och kommer i spännande färger och mönster skapade av blyfri färg. De placeras ovanpå kommoden. Majoriteten av handfaten finns i två storlekar så att du kan välja om du vill ha ett lite mindre för det lilla badrummet, eller ett större om du har mycket yta.

Totalt värde upp till: 10 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Arbour är namnet på en av serierna av handfat hos Solitaire Design, vad väger det stora Blue Arbour i genomsnitt?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 8 kilo
X. 10 kilo
2. 12 kilo

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 9 februari

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Solitaire Design. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Solitaire Design för att de sponsrar den här tävlingen.

Svar på frågan 8 kg.
Detta är inte bara ett handfat utan ett konstverk som kommer att användas och beundras av alla mina gäster på den nyrenoverade gästtoan som jag just nu söker inredning till. Handfatet kommer att fullända den vackra inredningen.
Det kommer garanterat att bli ett diskussionsämne bland besökarna .
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn unikt handfat som formats för hand

[bild]

Denna veckan har du chans att vinna ett valfritt handfat i utbudet hos Solitaire Design. Deras handfat är gjorda av kaolinlera och kommer i spännande färger och mönster skapade av blyfri färg. De placeras ovanpå kommoden. Majoriteten av handfaten finns i två storlekar så att du kan välja om du vill ha ett lite mindre för det lilla badrummet, eller ett större om du har mycket yta.

Totalt värde upp till: 10 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Arbour är namnet på en av serierna av handfat hos Solitaire Design, vad väger det stora Blue Arbour i genomsnitt?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 8 kilo
X. 10 kilo
2. 12 kilo

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 9 februari

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Solitaire Design. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Solitaire Design för att de sponsrar den här tävlingen.
Det väger 8 kilo!!
Ett bra handfat till nästa projekt att renovera badrummet. Där finns behov efter fönsterbyte, dörrbyte ute och inne, utbyte tak inne och ny fasad. För närvarande finns dubbla handfat som ska ersättas med ett när familjen krympt som bor i huset. Skulle passa bra då form och färg stämmer med befintligt helkaklat utrymme
 
Rätt svar är 8 kg

I ett 70-talshus som renoveras uteslutande genom inköp av begagnat byggmaterial på blocket så vore det underbart att för en gångs skull kunna sätta guldkant på tillvaron med något så exklusivt som detta handfat!
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.