Delforum Juridik behöver en moderator som tycker om att hålla ordning och har ett intresse av ämnet juridik.

Skicka pm till mig om du är intresserad, så berättar jag mer.
 
Klistrar den här förfrågan så att fler ser den.

Du som är intresserad av att moderera i delforum Juridik, hör av dig till mig via pm eller mail på marlen@byggahus.se!
 
Var finns det angivet vem/vilka som modererar de olika forumen?
 
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Var finns det angivet vem/vilka som modererar de olika forumen?
Här finns en lista, men det står inte för vilket underforum de ansvarar.
 
Jag håller på att skriva in det vid delforumen på startsidan men är inte riktigt klar.

Forumen där det är mest aktivitet, dvs El och Verktyg har dedikerade moderatorer i form av hempularen och Daniel_N. Mats modererar Teknik, Larm och hemautomation. Mattiasp modererar Byggmaterial & byggteknik. Per modererar Priser, Tak, Pool samt Prepping. Jag är huvudansvarig samt modererar resterande. Samtliga moderatorer har verktyg och rättighet att moderera i alla forum.

Juridik är som sagt var i skriande behov av en egen dedikerad moderator.
 
Redigerat:
Finns det ingen funktion i forumprogramvaran som visar vem som modererar ett delforum?
 
Jo, det också. Det är bara det att alla är upplagda som supermoderatorer och kan moderera överallt, så den vyn blir missvisande.
 
Redigerat:
Tack för klargörandet Marlén!
 
Då välkomnar jag Hemmakatten som moderator för delforum Juridik och avklistrar därmed den här tråden.
 
Hemmakatten
Tack Marlen. Ska göra mitt bästa för att Juridikforumet ska hålla en god ton, ha framåtskridande inlägg och utan personliga påhopp.
 
  • Gilla
Tänka och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.