Aldrig monterats. Den ena aldrig uppackad, den andra öppnad kartong men inget mer. Till handfat medföljer konsoler + blandare. Toalettsits medföljer till WC. 500 kr styck. Avhämtas utanför Björklinge, Uppsala.
 
  • Oanvänt brunt handfat med blandare, omonterade konsoler synliga, kartong i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Oanvänt handfat och WC i terrakottafärg, delvis i kartong, på ett dammigt golv i ett förråd.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej.
Finns toalettstolen kvar? Mina föräldrar letar efter just en sån. Har min bror i Vänge så kanske skulle den kunna mellanlanda där på vägen till Småland om den finns kvar.

Vänligen
Maria
 
Hej Maria!

Ja, jag är ganska säker på att en toalettstol finns kvar! Måste dubbelkolla i morgon, vi hade spekulanter på båda men tror som sagt bara en blev såld.

Jag återkommer i morgon!

Hälsningar Ylva
 
Hej igen!

Jag konsulterade min sambo som uppenbarligen har bättre minne än vad jag har, vi hade sålt bägge tyvärr! Ska nu bara lista ut hur jag tar bort annonsen.

Hälsningar Ylva
 
Åh så synd. Jag får leta vidare
 
Y YlvaBjörk skrev:
Aldrig monterats. Den ena aldrig uppackad, den andra öppnad kartong men inget mer. Till handfat medföljer konsoler + blandare. Toalettsits medföljer till WC. 500 kr styck. Avhämtas utanför Björklinge, Uppsala.
Hej Ylva, om tvättställ finns kvar, vad har det för mått, främst längd och bredd? Mvh Karolina
 
Karolina Moe Karolina Moe skrev:
Hej Ylva, om tvättställ finns kvar, vad har det för mått, främst längd och bredd? Mvh Karolina
Hej!

Det är dessvärre sålt, har inte lyckats få bort annonsen bara 🙈.
MVh Ylva
 
Y YlvaBjörk skrev:
Hej!

Det är dessvärre sålt, har inte lyckats få bort annonsen bara 🙈.
MVh Ylva
Ok tack ändå!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.