Såååååå, det här är jag! Jag har länge varit intresserad av inredning, bygge med mera. Större delen av livet spenderades på en byggarbetsplats då mina föräldrar själva byggde mitt barndomshem från grunden. Det ledde till att jag alltid har älskar byggprogram. Bygglov, äntligen hemma (inte längre såklart!) och Ernst var mina favoriter. Men även brittiska program där man skulle bygga sitt eget hus har alltid fascinerat mig och gör fortfarande. Kanske är därifrån jag har fått min inspiration!

Jag kommer bygga nya möbler, och återbruka gamla med alltid en touch av naturen. Just nu har jag byggt en hel del matbord med en rustik känsla. Charmen är att man kan få ett unikt och personligt matbord på grund av alla valen man själv får göra gällande utseende, färg, längd, bredd mer/mindre kvisthål och ådringar från trät. Men jag gör även klädhängare, och flera projekt är på g som till exempel ett vinställ, sittbänk och soffbord! Jag säljer mina möbler efter beställning och kommer nu starta en blogg där jag kommer blogga om mig själv, olika projekt jag håller på med, DIY-tutorials och såklart byggandet! Då en hel del av materialen faktiskt är hämtade direkt utanför dörren så är inte en produkt den andra lik, därför Unique By Nature!

Kvinna ler framför Eiffeltornet, illustrerar intresse för design och byggnadskonst.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ett hemmabyggt rustikt matbord med mörka metallben och träskiva i inredningsmiljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Rustikt handbyggt matbord i trä med vitmålade ben, unik kvistning och ådring, i ett heminredningsmiljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Collage av handgjorda möbelprojekt inkluderar rustika trämatbord och en vit klädhängare med texten "Unique by Nature".
 
  • Eget byggt rustikt matbord med metallben och träskiva med synliga ådringar och kvisthål i ett vardagsrum.
Redigerat av moderator:
  • Gilla
ConnyK och 3 till
  • Laddar…
Hej och välkommen till forumet!

Det är inte tillåtet att ha flera trådar med samma ämne, därför raderade jag de andra tre du gjort.
 
Super kul!
Välkommen till forumet!
 
Välkommen, hoppas detta är ett fortsatt deltagande och inte enbart en förtäckt reklam om din blogg/företag...
 
Hej!
Absolut inte! Jag är som sagt mycket intresserad och vill gärna få och ge kunskap och idéer via det här forumet!
 
Roligt, fina bord och kul idé!
Har du funderat på youtube som kanal för att nå ut?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.