Vi ska styla en etta inför försäljning och vill skärma av en del av rummet med gardin utan att skruva i vägg och tak. Jag hittade detta smarta system på nätet men misstänker att det är dyrt (väntar på prisuppgift). Finns det "stämp" eller liknande som man skulle kunna använda som inte kostar skjortan, utseendet är inte det viktigaste för vi räknar med att kunna dölja det mesta med tyg.
Vitt gardinsystem monterat från golv till tak för att dela av ett rum, med vita gardiner, nära en trästol och blomkruka.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Stin
  • Laddar…
Sätt en skena i taket med dubbelhäftande tejp?
 
Takstöttor med rep mellan?
 
Jag fick pris på system enligt bild i mitt första inlägg med tvärstång längd 415 cm: 3.271:- inkl moms + frakt några hundralappar. Hade det varit en permanent lösning så hade jag slagit till men det får nog bli takstöttor från Biltema med rep mellan, 229:-/st:) Tack för tipset!
 
E Enannananna skrev:
Vi ska styla en etta inför försäljning och vill skärma av en del av rummet med gardin utan att skruva i vägg och tak. Jag hittade detta smarta system på nätet men misstänker att det är dyrt (väntar på prisuppgift). Finns det "stämp" eller liknande som man skulle kunna använda som inte kostar skjortan, utseendet är inte det viktigaste för vi räknar med att kunna dölja det mesta med tyg.
[bild]
Var hittade du denna?
Vill ha!
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.