X. 9m

Renoverar gammelfarmors barndomshus från 1900-1900 tal till permanentbostad. Han precis klart med ny stor altan i söderläge samt gjuta platta för utbyggnad innan vintern. Under utbyggnaden skall det bli ett mindre garage. Så en grym högtryckstvätt av Nilfisk hade varit perfekt i garaget och för altanen.

Kul tävling! :)
 
Svar: x9 meter
Motivering: Precis blivit förälder till ett gossebarn och köpt vårt första hus, man inser inte hur mycket som fattas förens man står där och förstår att familjen och bekanta hade rätt(något de aldrig kommer få höra av mig) och eftersom en högtryckstvätt är en av de saker som behövs men inte är inköpta ännu skulle det vara kanonbra:) tack på förhand!
 
Svar x 9m

Motivering: smutsigt hus, smutsig bil, smutsig altan, ingen högtryckstvätt. :)
 
Svar: X 9m
Min motivering är som de andra här med hus, bilar, trädäck som alla behöver en rejäl dos omtanke. Hade gärna varit killen i reklamen på deras hemsida med det euforiska leendet när maskinen används.
 
Rätt svar 9m.
Välj nu rätt, så blir jag med högtryckstvätt. Med en nilfisk blir inte bara bilen ren, sambon blir också ganska len, när jag tvättar i solsken! ;)
 
C cjnilsson skrev:
Egentligen har jag fått tillåtelse av min fru för att köpa en högtryckstvätt redan då vi köpte huset för tre år sedan. ;-) Men istället för högtryckstvätt har jag köpt massa andra saker istället. Nu har behovet ökat då vi köpt en till bil som dessutom är i samma färg som denna högtryckstvätt. Så det skulle passa väldigt bra då slipper jag dessutom bestämma vilken högtryckstvätt jag ska köpa
Svaret är : X 9 meter
 
X, dvs 9m är rätt svar
Varför skulle just jag vinna den som redan har en högtryckstvätt? Jo, det finns några argument... Min tvätt är 23 år, läcker som tusan, alltså inte på det positiva sättet utan det är att kallt vatten spolar över min hand när jag använder den. Ok, det kan jag väl stå ut med, men nu när vi fick stopp i avloppet och tänkte använda den tillsammans med en "iller", tror ni den passa? Nää då, passade inte alls, det var bara att ringa en firma som fick fixa. Så nog behöver jag den alltid :)
 
X-9meter.

Hej! Jag ska tvätta ett tegelhus och tak. Kommer att bli en stor tråd om det projektet.
Då vi ska ta vårt 70 tals hus in i 2000-talet.

Kommer även spola avloppen då dessa surplar. Har ingen tvätt i nuläget behöver en med lång slang och bra tillbehörs möjligheter.

Ska passa till hus mitt och bil intresse. Är den bra kommer jag köpa en till upp till gården i Jämtland behöver en smidigare tvätt vid huset när man inte orkar jämt varmtvätten från verkstan.

Användandet kommer dokumenteras ser fram emot att få använda en svensk tvätt som håller för svenska krav klimat.

Allt gott!
Johan med familj
 
Svar -X-9m
Rent och xtra snyggt på ett kick
 
X 9 m
Letar efter en make till min Nilfisk Multi. D-PG är en strålande kandidat
 
Svar X. 9 meter
Jag skulle behöva en ny tvätt, har flera smutsiga fordon och altan. Min bror lånade min i våras, har inte sett den sedan. :love:
 
X 9m

Vi skall flytta till hus i mars och dottern på 3 år skulle älska att hjälpa mig att tvätta bilarna och allt annat på tomten som behöver tvättas. Så vad passar bättre då än en ny högtryckstvätt från Nilfisk med tryckreglering så att dottern kan manövrera den :D
 
Svar 9m
Motivering:
Grabben kör mycket cross och använder högtryckstvätten frekvent här hemma. Nu är det snart dags för honom att flytta hemifrån och då vet jag att en högtryckstvätt för att hålla rent hojen hade gjort honom väldigt glad! För o inte tala om bilen, altanen och övrig tvätt av huset som behöver göras regelbundet.

Med en Nilfisk så har han en högtryckstvätt som håller många år framöver och slipper iaf en extra utgift bland många andra!
 
9 meter
För att klara av
Både bil och disk
Behöver jag en Nilfisk!
 
X, 9m

Då min gamla trotjänare från 90 talet börjar bli trött, så blir det här en perfekt ersättare!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.