Har länge gått och suckat över nuvarande hög(?)tryckstvätt (läs lågtryck) av lägre kvalitè som lämnar mycket att önska när det blir dags att vaska av bilar eller övrigt av gårdens maskinpark och ytor större än ett dasslock.

Med en kvalitètsprodukt som denna skulle suckandets och dasslockens tid vara förbi - välkommen in i 2018, med en Nilfisk högtryckstvätt, där slanglängden bjuder på imponerande 9meter (svar X på frågan).
 
X

Precis köpt hus och i stort behov av en högtryckstvätt. Nilfisk är ju känt för pålitliga produkter så det skulle vara fantastisk att vinna denna tävling!
 
Egentligen har jag fått tillåtelse av min fru för att köpa en högtryckstvätt redan då vi köpte huset för tre år sedan. ;-) Men istället för högtryckstvätt har jag köpt massa andra saker istället. Nu har behovet ökat då vi köpt en till bil som dessutom är i samma färg som denna högtryckstvätt. Så det skulle passa väldigt bra då slipper jag dessutom bestämma vilken högtryckstvätt jag ska köpa
 
Svar: 9 meter.

Jag behöver den helt enkelt för husfridens skull...
 
x: 9m

När skiten sitter som gårdagens disk, då behövs någonting som rengör kliniskt, därför behöver jag en Nilfisk. (läs: rim! :) )

 
Svar: x 9 meter.

Med nybyggd altan, bil, släp och husvagn så vore det himla skönt att kunna avvyttra min gamla spruckna och läckande noname tvätt som man knappt ids ta ut ur garaget för att den knappt fungerar längre. Det blir ju inte bättre av att frugan anser att jag har tagit på mig rollen att överse dessa delar av hushållet så en ny nilfisk skulle vara ett gott tillskott i arbetsparken.
 
Svar: 9m

Äntligen, låt mig slippa min trädgårdsslang. Man står och sköljer på bilen länge och väl men ingenting av skiten lossnar.
Jag behöver en riktig högtryckstvätt med POWER i. Så kan jag sköta tvättningen av bägge bilarna i förhållandet.
 
Svar X 9 m

Just köpt hus och idag har vi bränt 11000 på Gekås. Så nu har vi inget kvar för att tvätta taket med.
 
Svar: 9m

Motivering: Precis köpt vårt första hus. En högtyckstvätt skulle passa fint som redskap för att spola av all mossa från garageuppfarten och göra rent altandäck, plattgångar mm.
 
Svar: X - 9m

Har alltid haft bilden att den dagen när jag skaffar hus så ska jag kunna ta mig ut på garageuppfarten dra fram högtryckstvätten och spola av bilen samtidigt som jag står och snackar lite skit med grannen. Nu är huset och bilen införskaffat men högtryckstvätten lysser fortfarande med sin frånvaro.
 
9 m.

Denna kan ge mej mer tid med barnen.
 
T
X: 9 meter.

Mina ständigt återkommande stopp i avloppet hade blivit betydligt trevligare att ta hand om med denna rejäla högtryckare, tills vi får möjlighet att bila upp källargolvet och byta stammarna :)
 
Rätt svar X 9 m.

Arbetspendlar med cykel 30+ km varje dag i den skånska vintern. Tär hårt på materialet. En högtryckstvätt skulle definitivt hjälpa att få bort den förhatliga saltet från mitt favoritfordon och därmed både förhöja upplevelsen här och nu men också öka chanserna för att cykeln kan vara med också nästa år.
 
R
Svar 9m

Står i startgropen inför ett husbygge, inköpslistan med verktyg / maskiner är låååång!!
En premiumtvätt från nilfisk vore en perfekt vinst.
 
Svar X 9m
Efter att genom åren avverkat oräkneliga billiga tvättar vore mitt liv nu moget för att äntligen få chansen att jobba med drägliga verktyg!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.