Svar: X 9 meter lång är slangen.

Min befintliga högtryckstvätt har havererat och det behövs en ny till våren när det är dags att tvätta altanen som är drygt 100kvm, sedan behöver bilarna en avspolning då och då.
Springer fru, barn eller katt förbi kan de få en dusch med vid behov ;)
 
M
X 9m lång slang.

Har lånat farsans gamla Alto som dels läcker, har en trasig strömbrytare som inte alltid startar igen och slangvindan i botten med en 10cm vev som är nästan omöjlig att manövrera.

Med en ny fin sprutis så kan han få låna min istället när han skall rengöra plattorna.
 
Svar X.

Använder högtryckstvätten till det mesta bil, altan och husfasad.
Tyvärr gick munstycket till min 3 år gamla tvätt av modell gul sönder i våras vilket innebär att altanen fick handskuras och bilen har fått mindre tvätt än vad den är värd, dessutom andra problemet på kort tid med denna tvätt.
Har sedan dess kollat på Nilfisk för inköp av en ny tvätt och därför skulle Nilfisks D-PG 140.4-9 P X-TRA passa mig perfekt.
Att det dessutom är slangrulle, trådlös reglering av tryck, längre slang och högre maxtryck än min gamla gör allt extra roligt!
 
Slangen är 9 Meter lång, svar X.

Jag vill gärna få möjlighet att vinna högtryckstvätten då vi inte har något garage till våra 2 bilar och här i Småland där vi renoverar vårat hus är det mest slaskväder den här årstiden. Därför skulle en riktigt bra högtryckstvätt underlätta underhållet av bl.a. våra bilar o vara guld värt för oss.
 
Chaly
X 9m

Med två trädäck, två bilar, en motorcykel och en massa meter stenplattor som behöver hållas fräscha så skulle denna komma väl till pass!
 
D09
Svar X 9meter

Nu när min gamla kärscher gett upp ( den har iofs varit död ganska länge ) så vore det grymt om en Nilfisk gjorde entré =P

Perfekt för fasadtvätt, bil m.m och om isen finns kvar på uterinken så är det lockande att testa spolformågan med altantvätten ;)
 
  • Barn spelar hockey på hemmagjord isrink i trädgården.
x: 9 meter

Jag har haft lyxen att få låna grannens högtryckstvätt vid behov men efter att det var inbrott i hans garage i somras så har han ingen tvätt längre... Vinner jag här så kan ju jag gengälda hans vänlighet med att låta honom låna denna nya fina högtryckstvätt!
 
GustavN
Svar: X 9 meter.

Denna klenod skulle användas direkt till att tvätta mitt nya/gamla trädäck som är delvis grönt. Samt så skulle bilarna få sig en omgång oftare än dom får nu, dvs 1gg/år i maskintvätten.
 
X 9 m.

Jag och min fru har köpt vårat första hus som vi flyttar till i Mars.
I ett hus behövs det många olika verktyg och trädgårdsredskap. En högtryckstvätt står på önskelistan för att bland annat kunna spola rent garagetaket från mossa och även kunna spola rent infiltrationen vid behov.
 
X , 9 meter.

Nyligen flyttat till hus och kommer att vara i behov utav massa husrelaterade prylar och verktyg, ett som står högt upp på önskelistan är just en högtryckstvätt! Hade ju även varit jäkligt gott att använda till att tvätta bil och motorcykeln med :)
 
Fadai
Nio meter är den.
Är nybliven husägare och behöver mina små slantar till så många olika saker, som en ny ytterdörr, att en högtryckstvätt tyvärr inte ryms i min budget på flera år. Men nu, kanske, med lite tur kan den förhoppningsvis bli min. För användning för den finns definitivt!
 
X. 9 meter

Nyköpt hus med ärvda prylar för rengöring skulle sitta fint med en uppgradering på denna fronten då det annars måste prioriteras andra typer av verktyg för just byggande, att kunna rengöra och underhålla med detta vore guld värt.
 
nikasp
Svar X = 9 meter.

Fick ta hem spolfirma två timmar före sonens dop i höstas, med ca 40 gäster på ingång... Svettigt men de hann fixa medan dopet pågick.
Nu gurglar det i badrummet så jag hoppas med tillbehör rör/avloppsrens kunna fixa stopp själv innan det händer igen. Missade precis en liknande Nilfisk på Black Friday-rean så vore väldigt tacksamt att slippa lägga ut 4-5000 för en tvätt.
 
Svar 9 meter
Har en 110 kvm stor veranda som jag brukar handskura varje vår. Börjar bli slitsamt för min 60 åriga kropp.Skulle vara händigt med denna. För att inte tala om bilarna som skullenskina blankt :)
 
X) 9 m

Perfekt för tvätt av stora plattytor och altan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.