Kan ju tipsa om att jag såg den blåa boschen 160 i Lbox för 1400 kr plus moms, dvs 1750 kr på min lokala tools-butik. Tänkte på denna tråden när jag såg erbjudandet och läser man fsn:s inlägg tidigare i tråden så verkar det vara ett bra pris.
 
P
Får vem som helst handla på tools?

jag slog till på en PS420 ebq-plus nyss.. saknade min gamla sticksåg för mycket :oops:
 
  • Gilla
bulleribock
  • Laddar…
Jag vet faktiskt inte, kanske är så att man måste ha företagskonto, MEN det kan vara värt att fråga, kännns som man sett folk betala med kort där. Kontanter lär ju iaf vara att glömma.
 
  • Gilla
pleqtiz
  • Laddar…
Min personliga åsikt är att batteri har man på skruvdragare och ficklampor om man är hobbysnickare.
Har dålig erfarenhet av många maskiner där batterier eller laddare gått sönder:
Dewalt vinkelslip (28V LiO)
Bosch blå multicutter (10,8V LiO)
Festool skruvdragare (12V NiMh)

En sladdmaskin av bra märke håller troligen resten av mitt liv.
Själv just nu inne på Hitachis maskiner...
 
Snailman
P pleqtiz skrev:
Får vem som helst handla på tools?

jag slog till på en PS420 ebq-plus nyss.. saknade min gamla sticksåg för mycket :oops:
Har handlat där, det enda var väl att man måste betala med kort inte kontanter.

edit, det kan tänkas att de fakturerade, det var inte kontanter, och det gick bra att handla där som privatperson, tror jag handlat där två gånger de senare åren.
 
Redigerat:
  • Gilla
pleqtiz
  • Laddar…
F
F Frebbe skrev:
Jag vet faktiskt inte, kanske är så att man måste ha företagskonto, MEN det kan vara värt att fråga, kännns som man sett folk betala med kort där. Kontanter lär ju iaf vara att glömma.
Handlat en del där för jobbet och allt det faktureras. För ett tag sen (typ två-tre år sen) skulle jag ha ett hundradels-bladmått privat och då kunde dom bara fakturera. Men skit i det, det gick jättebra att handla privat.

Fan också, jag var ju helt övertygad om att min gamla blå stickis från 1984 fortfarande är fullt funktionsduglig men i morgon kommer jag att svänga förbi Tools på lunchen. Hoppas verkligen att dom inte har nån 160 för 1750 spänn:rolleyes::oops:
 
Alla får handla på TOOLS men som på de flesta såna där ställen så är det olika priser beroende på vad man har för avtal med dem. Prislappspriserna är väl sällan superattraktiva?
 
inväntar bra kampanj på sågarna
och se vilken det blir
men makitan håller jag närmast
men som sagt
kan ju bli den som är mest prisvärd oxå
ps har ägt en meec pryl så näää aldrig mer.....
 
  • Gilla
dostoro
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.