Söker en monteringsfärdig friggebod som har lite tuffare design än de klassiska. Vill ha liggande panel och pulpettak.

Någon som har en bra länk eller tips?

/Calle
 
:DKanon....precis så skall den ju se ut....är du tankeläsare?

Mvh

Calle
 
Kollar du priser Calle och återkommer ?? ;)
 
Priser fanns på hemsidan, boden ovan kostar 24,6 kkr omålad. Frakt tillkommer. Det är tre gånger så mycket som bodarna på byggvaruhusen, men jag ska överväga en sådan bod ändå, den var ju så rätt!
 
Det kostar att ligga på topp.....men hur osnygga är de på byggvaruhusen egentligen?
Denna var kanon! Precis min stil!

/C
 
Jo, är man killen med guldbyxorna så är det nog inga problem!!  ;) Hade missat att priserna stod direkt på hemsidan!  :(

Calle: Du har ju redan ett dubbelgarage i den stilen. De som har garage tenderar ju att parkera bilen utanför och använda garaget som bod. Så kan du ju göra med så sparar du 24 600;.  :D ;) ;D
 
Nä du det misstaget gör jag inte en gång till.....jag skall satsa på att få i ordning trädgården först och sen blir det en funkisfrigga.... he he :D
 
Hmmm! 25 papp....det bygger man ju tre st lösvirkes för ju..........varför inte göra en ikea? stjäla konceptet och bygga själv...
 
en något tuffare "bod" hittar man i senaste numret av Vi i Villa (nr4) på sid 20, från 436 Design AB, med adress www.enkelrum.se, men adressen verkar inte funka
 
Jo då den funkar om du tar bort , tecknet ;)

http://www.enkelrum.se/

Det lutar åt att sno designen och be en snickare hamra upp den på en dag.....

/C
 
Jag förstår din tanke....speciellt när man såg priset....

"Pris från 129.000 SEK inkl. moms"  :-X

/Ingenjören

 
Jo det gick. I tidningen var den inredd till ett ungdomsrum, ganska häftigt. Men visst det var priset också, tror där är material för ca 30-35.000.
Men i priset 129´ingick transport och montering ;D, men ändå i överkant. Men det var mest för idèn jag ville visa.
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.