Är det någon här som har byggt eller håller på att bygga något av LB´s Ugglanhus? Om så vad får ni betala för betongplattan vid taköversprånget till uteplatsen samt plattan vid entredörren? Sen undrar jag även vilka badrumsmöbler som ingår som tex spegelskåp och sådant, enligt säljaren vi pratat med så ingår bara vanlig vask och vanlig spegel. Vad får ni betala för ryggåstak i vardagsrummet? Är det någon som fått byta vitvarorna till rostfria och vad har det i så fall kostat? Kan ni redovisa vad ni har gjort för tillval och vad de kostat. Själv är vi inne på att bygga ett Pärlugglan.
Tacksam för svar...
 
Vi är inne på att bygga en kattuggla, men vad jag har fattat det som så är priserna väldigt olika beroende på vart i landet man bor? Vi har funderat på ryggåstak och det hamnade också runt 25.000
 
Tänk på det att det skiljer en hel del på deras "optimal livingstandard" och standarden på ugglan-husen, begär en leveransdeklaration på båda två.Vi tittade på ugglan-husen, först så lät det jättebilligt men efter tillvalen och ändringarna var gjorda så var det i mitt tycke för dyrt. Om det är LB-hus ni är intresserade av kan jag tipsa om ett kanonfint hus till vettig kostnad, Ärlan38 tror jag det heter(optimal living).
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.