Hej. Jag skulle vilja avregistrera mig från forumet eftersom det numera är fullt av politik och ältande. Det verkar inte finnas nån funktion för det, kan ni radera mitt konto tack?
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
F Finndjävel skrev:
Hej. Jag skulle vilja avregistrera mig från forumet eftersom det numera är fullt av politik och ältande. Det verkar inte finnas nån funktion för det, kan ni radera mitt konto tack?
Jag har full förståelse. Politik är det fullt tillräckligt av överallt annars och vad gäller ältande är det tålamodsprövande hur intelligenshämmat visa trådar utvecklar sig.
Passerade för en tid sedan någon slags radioamatörutställning i en hörna på Tekniska Museet. Växlade där några ord med en entusiast som övergripande beskrev bl.a. kulturen inom detta världsomspännande nätverk och där är det ok att prata om allt utom politik och samhällsekonomi. Mycket befriande.

Bygg!
 
  • Gilla
Tomture61
  • Laddar…
Jag vill passa på att tipsa om en trevlig funktion som finns i appen som kanske gör att du kan ändra ditt beslut (på webbsidan vet jag inte om det går.) Ignorera ämne, tryck på kugghjulet längst upp i tråden och välj ignorera ämne, då kan man slippa se allt ältande om Trump och annat ointressant.
 
  • Gilla
Höök och 1 till
  • Laddar…
Visst är det hemskt när folk använder ett diskussionsforum för att diskutera saker...

Nu är jag kanske lite väl hård men man behöver ju inte läsa alla trådar. Jag har själv hoppat över trådarna om Trump och en massa annat som inte intresserar mig. Testa att göra samma sak så kommer du må bättre. För visst finns det väl fortfarande en hel del ämnen här på forumet som du tycker är intressanta och vill ta del av?
 
Hemmakatten
F Finndjävel skrev:
Hej. Jag skulle vilja avregistrera mig från forumet eftersom det numera är fullt av politik och ältande. Det verkar inte finnas nån funktion för det, kan ni radera mitt konto tack?
Det är inte meningen att forumet ska generera en massa politiska diskussioner. Här pratar vi bygga hus, renovera hus och lägenheter, bygga till och annat praktiskt som hör till hus och lägenheter.

Politik och olika politiska frågor, politiskt engagemang, partipolitiska frågor diskuterar vi inte alls.

De som ser en politisk diskussion eller antydan till en sådan, bör rapportera inlägget. Finns en sådan rapporterafunktion i varje inlägg. Vi moderatorer gör vårt bästa för att hålla forumet fritt från politiskt käbbel.

Hoppas du finnjävel, och andra som funderar på att gå ur forumet, kan ompröva sina beslut /inställning och fortsätta vara medlemmar OCH raoportera inlägg som inte följer forumets regler.
 
P
Vem ska man prata med om man vill ta bort sitt konto här?
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
P pleqtiz skrev:
Vem ska man prata med om man vill ta bort sitt konto här?
2fd9eca6-1812-4394-bbcb-153914c22cfd.jpeg
 
  • Haha
Staffans2000
  • Laddar…
JanneJanne123
Skärmtidsstatistik med mest använda appar inklusive bygghus.se och antal mobilupplåsningar per dag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tanken har slagit mig också, men tyvärr går det ju läsa utan att vara medlem, så tror inte det hjälper.
 
P pleqtiz skrev:
Vem ska man prata med om man vill ta bort sitt konto här?
Enklast är att du rapporterar ditt eget inlägg där du vill avregistrera dig
 
Enklast är väl att logga ut och aldrig logga in, dina inlägg måste vara kvar om gamla trådar ska vara begripliga.
Annars kan du ju skriva en massa politik så blir du bannad och får inte vara med.

Protte
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.