Inga-Lill Rosengren
L Lars48 skrev:
Med full respekt för Inga-lills arbete, jag har samma uppfattning som KOW. Den upplevs mer som ett ljusnät än stjärnhimmel. Jag har länge velat ha en sån i sovrummet och har stor intresse för stjärnor men har inte hittat nåt som är riktig bra.
Det är alltid trevligt med synpunkter men vad ni hänger upp er på att det blinkar. Man kan använda sig av det fasta skenet alltså utan blinkning och sätta ner styrkan om så önskas.
Märkvärdigare än så är det inte.......Det finns ochså fiberoptik utan twinkle effekt. Välj gärna det och lycka till.
 
  • Gilla
bluemountain3d och 3 till
  • Laddar…
L Lars48 skrev:
Med full respekt för Inga-lills arbete, jag har samma uppfattning som KOW. Den upplevs mer som ett ljusnät än stjärnhimmel. Jag har länge velat ha en sån i sovrummet och har stor intresse för stjärnor men har inte hittat nåt som är riktig bra.
Näe, äkta stjärnhimmel inomhus är nog svårt att åstadkomma av naturliga skäl om man inte vill sova nercabbat. Vill du uppleva en mer äkta stjärnhimmel så är det nog skjuts ut i trädgården och sov som gäller. Men om du nu har ett stort intresse för stjärnor är väl det inget problem.

Vi andra som kan glädja oss åt en dekorativ och trevlig ljusdekor inomhus utan att känna att det är som att tänka på glass men äta sand, kan ju återigen gratulera Ts för en lyckad skapelse!

//Ronnie

PS. Hade först tänkt skriva något helt annat men sansade mig i tid... DS
 
  • Gilla
Ingenjören och 2 till
  • Laddar…
Riktigt, riktigt fnt! :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.