hsd
Okey, jag missuppfattade -trodde Du lagt upp en film :rolleyes:
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
H heimlaga skrev:
Förresten....om du kan vara så säker på att det är mitt fel Robbanc så vill jag att du preciserar vad jag exakt har gjort fel.
Jag vet av erfarenhet du och dina gelikar är så säkra på att jag själv har förorsakat det för att det är en grundläggande del av er världssyn och ideologi.
Du verkar inte gilla svepande nedvärderande omdömen. Och det förstår jag. Jag gillar dem inte heller. Men kan du inte i konsekvensens namn låta bli att själv skriva svepande nedvärderande omdömen. "Du och dina gelikar". "Självtillräckliga nollor". Alla som säger emot dig är inte dina fiender. I alla fall inte innan du gör dem till dina fiender.
 
  • Gilla
Robban_C och 3 till
  • Laddar…
Det kan hända att jag tog till för stor slägga i ilskan...... i så fall ber jag alla inblandade så mycket om ursäkt. URSÄKTA

Fast orsaken till att jag exploderade är att jag får höra de sakerna om och om igen. Att allt är mitt fel och att eftersom jag inte kan betala mig fram på det rätta viset skall jag vara nöjd med det liv jag har valt. Att göra ingenting och vänta på socialbidrag.

Jag har fått höra det några hundra gånger till och med av statens tjänstemän som försökte tvinga mig att sälja verktygen som jag behöver för mitt yrke med den ordagranna motiveringen "Vad talar du om arbete och arbete du skall inte arbeta mer. Nu håller vi på och ordnar vi så du får socialbidrag så behöver du inte oroa dig mer för arbete". Med mera i samma stil.

Till slut får man kort stubin.......
 
  • Gilla
HasseTeknik
  • Laddar…
Skönt med en förklaring heimlaga. Jag har med förskräckelse läst olika inlägg här i tråden och både dina och andras har haft en ton jag inte förväntat mig. Har alltid haft respekt för heimlagas kunskaper och inlägg, framför allt när det gällt timrade objekt och verktyg för detsamma.
 
  • Gilla
Leif i Skåne
  • Laddar…
Anna_H Anna_H skrev:
Du får föreställa dig hur det skulle ha gått om jag inte hade hindrat honom.
Jag föreställer mig att grannen skulle bli duktig på att slipa och byta kedjor... :rofl:
 
  • Gilla
Snål-Jocke och 1 till
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.