Jag vill renovera min tvättstuga vilket innebär nya tätskikt, lägga våtrumsmatta, måla samt koppla in blandare, torkskåp och ny varmvattenberedare. Inget som skall kaklas.

Är det badrumsrenoverare jag ska söka efter då?
 
Det är egentligen vem som helst som är villig att hålla i hela entreprenaden/bygget - Det kan vara så att en rörmokare har kontakter nog att ordna allt åt dig likaväl som att rörmokaren har kontakter som ordnar allt.
Har du en hantverkare av något slag som du är nöjd med sedan tidigare som du kan kontakta så börja där - Han kanske har de kontakter som behövs.
 
  • Gilla
CeciliasHus
  • Laddar…
Ok, tack - bra svar!

slacker slacker skrev:
Det är egentligen vem som helst som är villig att hålla i hela entreprenaden/bygget - Det kan vara så att en rörmokare har kontakter nog att ordna allt åt dig likaväl som att rörmokaren har kontakter som ordnar allt.
Har du en hantverkare av något slag som du är nöjd med sedan tidigare som du kan kontakta så börja där - Han kanske har de kontakter som behövs.
 
Kan också tipsa om att ringa och höra med någon firma som säljer och installerar tvättmaskiner. De brukar ha kontakter med byggfirmor som renoverar tvättstugor.
 
  • Gilla
CeciliasHus
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.