Om du inte installerat den nya androidappen sedan igår kväll så har du den gamla appen. Den nya appen är snabbare, bättre och mer buggfri. För att ladda ner nya appar i Google Play behöver du ett googlekonto.
 
Redigerat:
hsd
Jag har den nya appen sen den kom, det är jag som inte fick länken till google maps att gå längre än till maps startsida
När jag kollar appen via google play så behövs ingen inloggning men Din länk kräver inloggning
Därav undran var jag ser appversionen i appen
 
Var nr 101 att ladda nya appen ( 10 minuter sedan)! Fick plattan uppdaterad till Android 7.1.1 alldeles före. Verkar funka perfekt (vad jag hittills sett).
 
hsd hsd skrev:
Jag har den nya appen sen den kom, det är jag som inte fick länken till google maps att gå längre än till maps startsida
När jag kollar appen via google play så behövs ingen inloggning men Din länk kräver inloggning
Därav undran var jag ser appversionen i appen
Vi skriver inte längre ut appversionen i appen (vilket är lite dumt), vi har inte tänkt på att det kanske behövs. Lättaste sättet att se om man har den senaste appen (version 3.2) eller föregångaren (som hade problem med google maps-länkar) är att kolla om du ser en delaknapp uppe i högra hörnet bredvid din avatar. Om du ser delaknappen så har du senaste versionen.
 
hsd
Okej då är det senaste appen
Kollade öven på mina appar, uppdaterad för 21 timmar sen :rolleyes:
 
Kolla gärna om google maps-länken funkar för dig nu.
 
hsd
Resultat:
Skärmdump av Google Maps app med alternativ för vägbeskrivning och kartinformation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Från denna:
Skärmbild av ett diskussionsforum med öppen tråd om trafik och hastighetsbegränsningar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
RilleRock
Hur funkar det med pushnotiser?
Ibland får jag det men långt ifrån alltid.
 
Skönhetsbugg som kan bero på att jag ställt upp fontstorleken något i ajFånen. Dock radbryts Bevakningar även i liggande så lite smal ruta för texten. Stör inte funktionen, bara ögat.

Skärmdump av forumgränssnitt med radbruten "Bevakningar"-flik på en mobil enhet.

Skärmdump av en mobil webbläsare där texten "Bevakningar" radbryts felaktigt.
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
RilleRock
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Tycker du att du får notiser för sällan? På den här sidan kan du ställa in vad du vill få notiser för, men tyvärr inte hur ofta.
[länk]
Har alla ikryssade och haft det hela tiden men får typ 1/10 del av mina notiser som push bara.
Weird.
 
Får du notis när jag svarar? Har du senaste uppdateringen? Den som kom igår/förrgår?
 
RilleRock
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Får du notis när jag svarar? Har du senaste uppdateringen? Den som kom igår/förrgår?
Får bara notis här i appen och onte någon push.
Ja tankade ner den senaste för Android imorrse.
 
E
Jättekonstigt, först stod det bara och snurrade när jag skulle hämta appen, sen plingade fånen till men jag hittar inte appen nånstans och nu händer ingenting när jag försöker hämta den, om nu någon förstod vad jag menar.

Min jobbmailadress hoppade upp i fönstret på första försöket men det är ingen länk i inkorgen.
 
RilleRock RilleRock skrev:
Får bara notis här i appen och onte någon push.
Ja tankade ner den senaste för Android imorrse.
Normalt brukar man få en fråga om man tillåter att appen skickar notiser eller ej. Har du inte fått någon sådan fråga?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.