Får upp "vill du verkligen gilla detta inlägg" eller liknande då jag vill trycka gilla (android). Så använder chrome på telefonen istället så länge.
 
fia_mstd fia_mstd skrev:
Får upp "vill du verkligen gilla detta inlägg" eller liknande då jag vill trycka gilla (android). Så använder chrome på telefonen istället så länge.
Ja, vad är detta för nytt otyg i appen?!
 
Det meddelandet är inte meningen att det ska dyka upp. Det måste ha blivit fel någonstans. Kollar på det imorgon.
 
Samma här med gilla knappen i ios.
 
Yes nu är den som vanlig igen :)
 
Fick notis i iOS om ny post och klickade på notisbannern till appen. Nåddes av detta:
Skärmdump av mobiltelefon som visar meddelande om saknad behörighet på Byggahus.se webbsida.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Minns du vad det stod på länken? Eller vilken tråd det gällde?

Kan det vara så att användaren har raderat sitt inlägg?
 
Tyvärr per. Det är så klart möjligt. Skall hålla utkik för det ev nästa gång!
 
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Vi kommer ladda upp en ny app imorgon. Den nya appen består mestadels av buggfixar men också några funktionella och utseendemässiga förbättringar. Jag tror att vi har fixat buggen med att appen dör när man klickar på Ladda upp bild/video om nu inte detta är en ny bugg. Har du uppdaterat din ios-version @Chrissofsweden?
Ni glömde att flytta krysset ;)
Sen så upplever jag att det går väldigt långsamt när man öppnar externa länkar. (inte nytt för den här uppdateringen, var så innan med) För mig blir det oftast vitt ett bra tag innan sidan dyker upp. Ganska ofta så pass länge att jag inte orkar vänta utan väljer att backa tillbaka.
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
W
Vet inte om det är min telefon eller om fler hsr problem med samma sak.
När jag ska klicka på en länk i en tråd så händer det ingenting, mer än en ny ruta med krysset uppe till vänster.
 
W
Dock så går det ju att öppna menyn å klicka på "öppna i webläsare"
 
Vilken specifik länk är det du försöker öppna? På vilken sida finns länken? Vilken telefon använder du? Vilken appversion kör du, senaste (den som laddades upp i eftermiddag) eller en tidigare?
 
W
Uppdaterade och nu fubkar det :D:ok:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.