Alfredo Alfredo skrev:
Med 19814 inlägg har du nog redan en topplacering!
Ge liteavvarje tre veckor till så är hen ikapp.
 
  • Gilla
Bernieberg och 3 till
  • Laddar…
Valkyr Valkyr skrev:
Ge liteavvarje tre veckor till så är hen ikapp.
Aldrig! Har jag väl fått på mig ledartröjan, så sitter den där som gjuten :D
 
Jag saknar en funktion , om jag startar en ny tråd och inte vill att en viss person ska ha möjlighet att skräpa ner tråden. Hur gör jag detta?
 
Z Zango skrev:
Jag saknar en funktion , om jag startar en ny tråd och inte vill att en viss person ska ha möjlighet att skräpa ner tråden. Hur gör jag detta?
Är inte det att gå lite väl långt i överförmynderi?

Här i Sverige får snart inte gemene man komma till tals alls, har systemmedia bestämt.
Plötsligt kallade man artikelkommentarerna i de traditionella medierna för "pissrännan",
och stängde av möjligheten att skriva kommentarer till journalisternas berättelser.

Och nu tycker du att ett forum/en blogg, som ligger vid sidan av traditionella medier, skall börja uppföra sig likadant?
Varför? Är andras synpunkter verkligen så obekväma?
 
harry73
Z Zango skrev:
Jag saknar en funktion , om jag startar en ny tråd och inte vill att en viss person ska ha möjlighet att skräpa ner tråden. Hur gör jag detta?
Då anmälar du skräpinlägg till moderatorn. Håller nog med @KnockOnWood här.
 
L
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Aldrig! Har jag väl fått på mig ledartröjan, så sitter den där som gjuten :D
Det var inte snällt sagt av Valkyr är det sådant som går att anmäla som skräp ???
Jag kommer nog inte att ha den tanken att gå om dig på något sätt , du får behålla toppen :)
ska jag vara med så är det andra plats :)
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
L Liteavvarje skrev:
Jag kommer nog inte att ha den tanken att gå om dig på något sätt , du får behålla toppen :)
ska jag vara med så är det andra plats :)
Äsch, vi kan väl satsa på delad förstaplats. Ingen är bättre eller sämre än den andre :)
 
  • Gilla
Liteavvarje
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.