DragonLady skrev:
Ger dom sig på era kaniner  :surprised:
Jag glömmer aldrig när mina 3 fick syn på kaninburen första gången.
Dom närmade sig buren väldigt försiktigt o när dom var en meter från den så tyckte kaninen att det avståndet räckte o stampade till rejält i marken... I 3 väderstreck satte katterna iväg som streck  ;D
Efter det så gick dom omvägar runt den lille kaninen...
Åh. min dröm om kaniner till barnen om några år kändes genast mer realistisk! :D Vi har nämligen också tre kissar, och jag funderade så på hur det skulle gå...
 
Mina katter är vana vid alla slags besök, små hundar stora hundar, kaniner, andra katter, igelkottar...

renderimage.php
 
DragonLady skrev:
Mina katter är vana vid alla slags besök, små hundar stora hundar, kaniner, andra katter, igelkottar...

[bild]
Iiiihhh! :D :D :D Vilket trevligt besök! Såna kommer aldrig hem till oss! Vad ger ni dem att äta, kattmat? Mjölk var inte alls bra har jag lärt mig...
 
Denna igelkotts familjen älskar Royal Canin´s torrfoder, perfekt till små igglisar :D
Har matat dom ett par år nu så mamman lär dom små var maten finns ;D
Dom har blivit väldigt hemtama o katterna öppnar inte ens ögona när dom går förbi, igglis bryr sig absolut inte om dom utan klampar på ;D
 
Tesa skrev:
Tumstocken! Ha,ha, ha.. :D Hade ditt inlägg på minnet när vi igår åkte och tittade på vår nygjutna grund...och alldeles riktigt - visst var den täckt med små kattspår!
Vad är problemet med kattspåren i grunden?
Förstör det något? Ni ska väl ändå ha golv ovanpå grunden eller? Vad kan då små pyttespår göra får problem.
Jag tror jag ska låta mina kissar trampa omkring lite i betongen bara för att jag tycker det låter lite sött.
Ungefär som alla stolta barnägare som låter ungarna göra fot och handavtryck och dessutom häner upp eländet till allmän beskådan i finrummet.
Ka de så kan jag ;D
 
Sophia skrev:
Iiiihhh! :D :D :D Vilket trevligt besök! Såna kommer aldrig hem till oss! Vad ger ni dem att äta, kattmat? Mjölk var inte alls bra har jag lärt mig...

Tyckte också det var ett trevligt besök när det kom fram en igelkott när vi satt ute och fikade efter maten.
För att inte skrämma den lilla parveln lyfte vi upp fötterna på stolarna medan han nosade efter mat under bordet. Efter en stund satte jag ner fötterna igen och då stegade igelkottseländet fram och bet mig i vristen :surprised:
Sedan lunkade den därifrån och lämnade mig med en svidande och sölig vrist >:(

Nää, jag tycker inte om igelkottar nu >:(
 
;D ;D
Han tyckte väl du såg go ut.. ;)
Mina fötter trippade dom bara över så jag såg väl inte så go ut... 8)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.