Svar: 2) 225 stycken

Som kontorsarbetare som sitter framför en dator dagarna i ända och längtar efter att få bygga något med egna händer hade Ryobis tysta skruvdragare varit perfekt!
 
Veckans vinnare är hemmafixaren Ursidae som brukar snickra tillsammans med sin son men vars skruvdragare verkar ha gett upp. Då kan en ny och tystgående sådan komma bra till hands. Vi hoppas att snickeristunderna blir både lärorika och lugna framöver både när ni snickrar tillsammans och när du snickrar själv :). Stort grattis!

Motivering: Jag är i verkligt behov av en ny skruvdragare då min gamla varken vill dra i stora eller många skruv. Att ha låg ljudnivå är extra bra hos oss där min intresserade men ljudrädda son gärna hjälper till vid snickrande. I så fall blir det ett ytterligare moment där han inte släpper allt och håller för öronen.
 
Jag tackar och bockar!

Sonen fick nyss en sin egna lilla Ryobi-skruvdragare av sin farfar. Nu blir vi ett matchat team i renoveringarna. :)
 
  • Gilla
Bernieberg
  • Laddar…
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn tystgående slagskruvdragare redo för dina renoveringsprojekt

[bild]

Med julledighet framför oss - och “snart” en förhoppningsvis lång och härlig vår - fylld med spännande byggprojekt kan det vara bra att ha en ordentlig slagskruvdragare till hands. Veckans vinnare tar hem Ryobis R18QS-0. En kraftfull och tystgående slagskruvdragare med oljepulsmekanism som gör att den är 50% tystare jämfört slagskruvdragare med den traditionella drivmekanismen. Som en del av ONE+ serien kan du dessutom använda ett och samma batteri till alla dina verktyg i Ryobis 18V serie. Självklart får vinnaren hem både batteri och laddare ihop med slagskruvdragaren.

Totalt värde cirka: 2 400 kronor

[media]

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur många skruvar klarar R18QS att skruva i utrustad med Ryobis 2,5 Ah-batteri?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 215 stycken
X. 220 stycken
2. 225 stycken

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 8 december.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar: 2. 225 skruvar.
Med Ryobu i verktygsväskan styr vi kosan mot vår sommarstuga för att ta oss an nästa projekt - ett Attefallshus! Tjohooooo!!!!
 
Då har far och son matchande skruvdragare och är redo för nya projekt!
 
  • Två gröna och svarta RYOBI skruvdragare på ett trägolv.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.