2. 225 stycken

Jag vill ha en egen skruvdragare för när gubben och jag jobbar ihop får jag aldrig köra skruvdragaren utan jag får plocka skräp och måla!
 
Svar 2 225st
Frugan tycker den gamla låter för mycket...
 
Svar: 2. 225 stycken

Efter att ha varit en trogen medhjälpare vid bygget av en friggebod, några jakttorn och renoveringen av halva huset blev sommarens altanbygge dödsstöten för min Ryobi skruvdragare. Jag hoppas en R18QS blir min nya arbetskamrat när husrenoveringen fortsätter.
 
2. 225 stycken.

Efter lång och trogen tjänst börjar vår gamla skruvdragare krokna. Den orkar inte dra in små skruvar ens och snart ska vi börja med en altan. Vi behöver ett rejält verktyg för att klara av både långa skruvar i tjocka reglar och trallskruv. Med en Ryobi slagskruvdragare skulle vi utan tvekan få allt på plats inför sommarens grillkvällar.
 
Svar 2
Skulle älska en bra skuvdragare. Snälla tomten, jag tar den såååå gärna.
 
Svar: 2

Behöver en ny maskin till de lite större jobben som min 10 volts inte orkar..och att samtidigt utöka Ryobi- maskinparken hade ju varit klockrent!
 
2. 225 stycken

Motivering: Det skulle vara fint med ett proffsverktyg i verktygslådan till en amatör som jag!
 
Svar 2!
Behöver en uppgradering av maskinparken inför kommande projekt!
 
Rätt svar 2. 225 stycken

Min 3-åriga son älskar att jobba med mig. Han har sin egna batteridrivna skruvdragare som han har i sitt snickarbälte. Med en tystgående Ryobi kan vi tillsammans renovera hallen här hemma.
Han skulle älska ett nytt projekt tillsammans!
 
2. 225 stycken

Flyttat in i en 1,5-plans villa med oinredd övervåning som vi i skrivandets stund håller på och isolerar, en skruvdragare saknas i min egna snickarväska så jag snyltar på svärfar och min far just nu. Vore underbart att få dem vilja snylta på min nya värsting!
 
Svar 2
Jag jobbar i princip dagligen med olika skruvdragare och väldigt ofta med slag.
Grepp balans batteri och framförallt styrka gör slagskruvdragaren till en favorit, men den låter mycket väldigt mycket.
Så att få jobba med en tystare slagskruvdragare vore en dröm.
Att jag också gått länge och tittat efter Ryobis spikpistol i samma one + serie skulle göra att jag äntligen skulle ha en väldigt stor anledning att köpa flera maskiner från Ryobi.
 
2. 225 stycken

En tyst och stark skruvdragare med lång batteritid. Vad mer kan man begära!
Ut med min snart 10år gamla som brölar högt och in med denna nya fräscha skruvdragare.
Nu ska det skruvas i jul!
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn tystgående slagskruvdragare redo för dina renoveringsprojekt

[bild]

Med julledighet framför oss - och “snart” en förhoppningsvis lång och härlig vår - fylld med spännande byggprojekt kan det vara bra att ha en ordentlig slagskruvdragare till hands. Veckans vinnare tar hem Ryobis R18QS-0. En kraftfull och tystgående slagskruvdragare med oljepulsmekanism som gör att den är 50% tystare jämfört slagskruvdragare med den traditionella drivmekanismen. Som en del av ONE+ serien kan du dessutom använda ett och samma batteri till alla dina verktyg i Ryobis 18V serie. Självklart får vinnaren hem både batteri och laddare ihop med slagskruvdragaren.

Totalt värde cirka: 2 400 kronor

[media]

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur många skruvar klarar R18QS att skruva i utrustad med Ryobis 2,5 Ah-batteri?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 215 stycken
X. 220 stycken
2. 225 stycken

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 8 december.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar 2. 225 st
Min sons gamla gick sönder, min fick då "fötter"och flyttade hem till sonen som renoverar stort efter en separation(ja det är inte bara tomtenissarna som jobbar hårt nu).
Min maskin vill flytta hem!
så en ny slagskruvdragare skulle verkligen vara toppen! att få ge sonen i Julklapp och stöd.

God Jul önskar (en något för snäll) mamma.
 
Svar 2: 225 st
Dottern ärver min gamla gröna Bosch så vi behöver en ny kamrat till de större skruvarna!
 
Rätt svar 225 st

Coolt med en batteridriven slagskruvdragare, det skulle jag behöva då min skruvdragare har dåligt med kraft. Funderar även på att köpa fler verktyg i Ryobi serien, perfekt att man kan flytta runt batteriet mellan dem då :) Hoppas hoppas...på en julklapp till mig !!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.