Hej

Vi letar efter en cerfifierad kontrollansvarig till vårat projekt. Vi har beställt ett attefallshus och enligt våran arkitekt som sköter arbetet med bygganmälant gentemot komunen behöver vi en kontrollansvarig för att göra en kontrollplan mm. Har fått en offet på 23000 kr något som jag tycket låter ganska mycket Fast kanske har fel . ?? Huset i sig är ett nyckelfärdigt hus som byggs utomlands och kommer komma med lastbil och lyftas på plats med kran . Någon som kan tips om en duktig men inte allt för dyrt företag ? Vore väldigt tacksamm
Mvh P
 
Glömde nämna att vi bor i Stockholm / Upplands Väsby
 
Du måste ha kontrollansvarig, ja. Jag ringde runt till 3-4 olika personer/företag som erbjuder den tjänsten. Jag bygger lösvirkeshus, fritidshus. Samtliga låg mellan 22-25000:-. Detta är i Sthlm/Uppsala-regionen.
 
D DTanner skrev:
Du måste ha kontrollansvarig, ja. Jag ringde runt till 3-4 olika personer/företag som erbjuder den tjänsten. Jag bygger lösvirkeshus, fritidshus. Samtliga låg mellan 22-25000:-. Detta är i Sthlm/Uppsala-regionen.
Tack för svaret..
Jag har nu fått tag i en som tar 8000kr. efter 2 dagar hade gjort klar en kontrollplan och skrivit på dokumenten från komunen . Dom övriga offerterna jag fick låg på från 12000 - 18000 .
Lönade sig ringa runt till olika ..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.