Modernt vardagsrum i nytt hus med fristående svart kakelugn, svartvita tapeter och ljust trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nybyggt vardagsrum med ljusa trägolv, mönstrade tapeter och vinklat tak med fönster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Interiörfoto av ett rum under konstruktion med stora fönster, mönstrad tapet och parkettgolv i ett Trivselhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Interiör av ett nytt hus med en omonterad trätrappa och dekorativa svartvita tapeter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Modernt kök under konstruktion med en diskbänksdel och väggar med dekorativa tapeter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nybyggt modern kök i hus från Trivselhus med två personer som arbetar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Modernt badrum med grå kaklade väggar, glasduschvägg, takdusch, toalett och fönster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Modernt badrum med mörka kakelväggar, tvättställ med skåp och inbyggd spegel med belysning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Modernt badrum i svart och vitt med fristående badkar och rektangulärt handfat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Modern toalett med svartvitt golv, vita kakelväggar och frittstående badkar under snedtak med takfönster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vinkelvy av ett nytt vardagsrum med ljusa väggar med blomstermönster, två fönster och en vit radiator.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tapet med mönster av flygande tranor mot en bakgrund av moln.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nybyggt vindsrum med lutande tak, fönster och trägolv i ett Trivselhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Det är nära nu så passade på att ta ett gäng bilder på vårat nya hus från Trivselhus med en hel del tillval:
 
  • Nyrenoverad toalett med snedtak, takfönster, vit porslinstoalett och svartvit rutigt golv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ett modernt badrumshandfat med silverkran, vita kakelväggar och svartvit rutigt golv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Inredning av ett modernt hus med lutande tak, ljusa väggar och trägolv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Nytt kök med rostfri diskho och modern kran, fönster i bakgrunden, byggplaner på bänk.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Nyinstallerat kök med guldig diskho, kran och vita kakelväggar, med utsikt genom fönster.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Induktionsspis från Siemens inbyggd i svart köksbänk, vita kakelplattor i bakgrunden och grå köksluckor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
jocke31 och 3 till
  • Laddar…
Snyggt! Vilket golv har ni valt? Håller själv på med alla val/tillval för vårt trivselhus nu och gillade det golvet ni hade på nedervåningen. Är det Ek Noveau White?
 
  • Gilla
Visua
  • Laddar…
H Heineken skrev:
Snyggt! Vilket golv har ni valt? Håller själv på med alla val/tillval för vårt trivselhus nu och gillade det golvet ni hade på nedervåningen. Är det Ek Noveau White?
Hallå, vi la lite extra krut på golvet och valde ett Kährs Vista Småland Collection i hela huset:)
http://www.kahrs.com/sv-SE/konsument/golv/ek-vista
 
  • Gilla
Heineken
  • Laddar…
Jag hade nog valt en vanlig toa, istället för vägghängd med den kombon av kakel och lösning. Även allergisk mot vitt fyrkantigt kakel i kök :) Men i övrigt ser de ju ut som ett kanon hus!
 
Snyggt!
Hur stort är det?
Blev det några anmärkningar?
 
T
Fint men inte min smak gällande tapetval, kakel och klinker!
 
  • Gilla
afav och 6 till
  • Laddar…

Bästa svaret

Kul att se någon som vågar välja ytskikt efter egen smak och skapa något som inte ser ut som en typisk huskatalog, det ger i alla fall mig mer inspiration än 10 trådar där någon har vita/ljusgrå väggar. Gillar väggen bakom duschen och det ljusinsläpp ni får med alla takfönster.

Hoppas att besiktningen gick bra och att ni kommer att trivas i ert nya hus.
 
  • Gilla
jocke31 och 3 till
  • Laddar…
Gillar fönstrena i köket, så att man ser ut i trädgården medans man håller på.

Jag har haft takfönster över toalettstolen i ett tidigare boende, det var en ganska kylslagen upplevelse. Förhoppningsvis är det mindre kallras i moderna fönster.
 
  • Gilla
Visua
  • Laddar…
ylven ylven skrev:
Gillar fönstrena i köket, så att man ser ut i trädgården medans man håller på.
Fungerar kanske för de som är lite kortare att se ut genom de fönstren. Men för en som är över 1,9 så ser man ju bara skåpen när man står vid bänken. Skall man se ut genom fönstren när man står vid bänken så måste man böja sig.....
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
ylven ylven skrev:
Gillar fönstrena i köket, så att man ser ut i trädgården medans man håller på.

Jag har haft takfönster över toalettstolen i ett tidigare boende, det var en ganska kylslagen upplevelse. Förhoppningsvis är det mindre kallras i moderna fönster.
Det är Elitfönster, dom ska vara stabila av vad jag förstår, igår var hela huset som en bastu i minus fem ute:)
 
R roli skrev:
Fungerar kanske för de som är lite kortare att se ut genom de fönstren. Men för en som är över 1,9 så ser man ju bara skåpen när man står vid bänken. Skall man se ut genom fönstren när man står vid bänken så måste man böja sig.....
Tja dom släpper ju in ljus om inte annat?:) Var där igår igen, och jag med mina 180cm ser ut.
 
B Bjoellander skrev:
Kul att se någon som vågar välja ytskikt efter egen smak och skapa något som inte ser ut som en typisk huskatalog, det ger i alla fall mig mer inspiration än 10 trådar där någon har vita/ljusgrå väggar. Gillar väggen bakom duschen och det ljusinsläpp ni får med alla takfönster.

Hoppas att besiktningen gick bra och att ni kommer att trivas i ert nya hus.
Vi är väldigt nöjda! Ja svensson idag verkar vara allergisk mot färg och tapet, det blir ombonat på ett helt annat plan. Det gick bra, några skönhetsfel och nån list som inte kommit:)
 
Hur stor är det och vad hamnade slutnotan på? Nöjda med trivselhus?
 
N niino skrev:
Jag hade nog valt en vanlig toa, istället för vägghängd med den kombon av kakel och lösning. Även allergisk mot vitt fyrkantigt kakel i kök :) Men i övrigt ser de ju ut som ett kanon hus!
Smaken är som baken, jag började nog tycka tvärtom, vi var inne på fasat "tegel" i kök först men det om något börjar kännas redigt uttjatat;)
 
T tank77 skrev:
Fint men inte min smak gällande tapetval, kakel och klinker!
Tur att alla inte tycker samma;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.