man kan med fördel blanda i lite nöttalg så man får upp fetthalten till 20-25%
 
nino nino skrev:
man kan med fördel blanda i lite nöttalg så man får upp fetthalten till 20-25%
Hängmörad högrev är perfekt fet som den är. :D Men absolut kan man blanda i lite fläsk eller annat för smaken. Men fetthalten på högrev är rätt redan från start :D
 
-RB- -RB- skrev:
Shut? ;)
Shit, shut, same, same :D
 
Fast en hängmörad högrev är ändå bäst på slutet av dagen :)
 
Börjar du närma dig slutet på renoveringen?:cool:
God Jul o Gott Nytt År på dig med familjen!
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Chuck Wow Chuck Wow skrev:
Börjar du närma dig slutet på renoveringen?:cool:
God Jul o Gott Nytt År på dig med familjen!
Nja :) mycket smått kvar och en del stort. Det stora är restaurera dörrarna. Smått är saker som att fixa elementen (enbart golvvärme i kök och badrum som värmer upp lgh just nu :))

Sedan har vi massor med andra smågrejer, göra klart elen, dra klart ethernet till alla rummen, fixa krokar och pappershållare i badrummet etc etc

Det är så ostädat just nu så kan inte ta bilder, lovar fixar bilder när det ser lite finare ut :)

Tackar, God Jul och Gott nytt själv! Jag köpte iaf en riktig fin julklapp till mig själv :)

Espressomaskin på ett köksbänk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Chuck Wow
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Tackar, God Jul och Gott nytt själv! Jag köpte iaf en riktig fin julklapp till mig själv :)
God Jul och gott slut på det gamla året själv, Anders!
Men vad är det för apparat? Hembrännings-dito?

Men lite mellandags-nyfiket, jag hade knappast våga jobba så långsiktigt.
Du har ju snart hållit på i fyra år med lägenheten.
Är ni inte rädda att era tankar och drömmar hinner ändras innan det är inflyttningsdags?
 
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
God Jul och gott slut på det gamla året själv, Anders!
Men vad är det för apparat? Hembrännings-dito?

Men lite mellandags-nyfiket, jag hade knappast våga jobba så långsiktigt.
Du har ju snart hållit på i fyra år med lägenheten.
Är ni inte rädda att era tankar och drömmar hinner ändras innan det är inflyttningsdags?
Fyra år passerades i April i år. Vi flyttade in i Maj
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Fyra år passerades i April i år. Vi flyttade in i Maj
Skönt att höra! Jag hade fått för mig att ni fortfarande filade på detaljerna inför inflyttningen "snart".
Sorry!
Tråkigt att jag missade inflyttningsfesten :cry:
 
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Är ni inte rädda att era tankar och drömmar hinner ändras innan det är inflyttningsdags?
Ja tänk om Anders plötsligt fick för sig att "lite snett och vint passar nog mig bäst ändå!"
 
  • Gilla
KnockOnWood och 2 till
  • Laddar…
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Skönt att höra! Jag hade fått för mig att ni fortfarande filade på detaljerna inför inflyttningen "snart".
Sorry!
Tråkigt att jag missade inflyttningsfesten :cry:
:D Nejdå, så mycket är det inte kvar så det inte går bo här. Inflyttningsfest? Får bli med filthandskar och tofflor till alla gäster då.
 
Nyfniken Nyfniken skrev:
Ja tänk om Anders plötsligt fick för sig att "lite snett och vint passar nog mig bäst ändå!"
Jag satte dit klisterlapparna på grabbens lego på frihand. Hade aldrig min far gjort!
 
  • Gilla
Axeteg och 3 till
  • Laddar…
Nu har jag fått mina fördomar om hantverkare bevisade på tråkigaste möjliga sätt. Föreningen har tagit in firma som ska renovera yttre fönster. jag kunde tyvärr inte vara hemma. De måste ha använt måleripapp som skydd för golven.

Så ledsen och förbannad nu. Nu blir det väl en lång process.





 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.