225 skruvar
 
H Hussematte skrev:
225 skruvar
 
Rätt svar: 2

Med ett hus med stora renoveringsbehov så börjar saknaden av en bra slagskruvdragare bli stor, denna skulle komma till hands på ett förträffligt sätt i vårt lilla hus.
 
Svar 220 st.Jag behöver byta ut de flesta verktyg jag har. Jag börjar gärna med en skruvdragare.
 
Svar: 225 stycken

Motivering:

Min moder har ingen egen skruvdragare,

Men hon har en son som snabbt kommer dragande,

I takt med att renoveringsprojektens tilltagande,

Så till mor önskas en julklapps-skruvdragare,

Tillika för sonen ”bära-fram-och-tillbaks-skruvdragar-besparare”
 
rätt svar: 2

- Ryobi R18QS - kan tro det är det en vän till R2D2 men istället verkar det vara en futuristisk maskin som kan slå in skruvar ljudlöst...aaa det skulle vara magiskt och futuristiskt om jag hade en sådan!
 
Svar: 2) 225

Jag vill ge den till min flickvän, som en kärleksförklaring!❤️
 
Svar 2.

Vi totalrenoverar ett hus och har länge velat ha denna som komplement till min vanliga skruvdragare speciellt när den nuvarande inte riktigt orkar dra de stora skruvarna i det nya bjälklaget.
 
Svar : # 2. 225 stycken

Under 2018 vi ett nytt hus ska bygga
Men en ny skruvdragare skulle vi känna oss trygga
Två små barn på ovanvåning sova
En tyst skruvdragare är guld vill jag lova
 
Cheesen
225 skruvar.

Har slitit ut min bosch slagskruvdragare. Behöver en ny till vårens snickeriprojektet.
Altan, grindar, inredning av kallvind.
 
Svar: 2

Frun klagar på att det är tungt att dra långa skruv, om vi har en slagskruvdragare så kan vi fortsätta bygga vår pergola tillsammans. Det planerade växthusbygget blir också enklare och snabbare med två dragare.
 
Svar: 2 (225 stycken!)
Har ett större projekt på gång hemma (nytt kök och ihopbyggnad av två lgh) och kommer att behöva skruva mycket på kvällstid för att få allt att gå ihop. Min gamla Makita låter och väsnas så att barnen klagar, det vore därför superkul att få lägga handskarna på en fin dragare som dessutom kan kombineras med många andra bra verktyg i serien (tigersågen, cirkelsågen... :)
 
Svaret är 225 stycken. 2.
Med denna skulle jag kunna hinna ikapp på kvällen det jag missar på eftermiddagen då jag hellre vill umgås med mina barn än att jobba. Det vore en toppenjulklapp till mig själv!
 
2. 225 stycken
Med denna slagskruvdragare kan jag visa min man var skåpet ska stå!

/Sara
 
  • Gilla
KristianHenrik
  • Laddar…
Svar : 2, 225 skruvar.
Motivering: En tyst slagskruvdragare hade varit perfekt när man behöver genomföra sina renoveringsprojekt efter att ungarna somnat! Den hade dessutom kompletterat övriga Ryobi verktyg i arsenalen!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.