Svar 2
Har köpt en helglasad ytterdörr som min fru vill att jag monterar överst i trappan på vårt radhus så vi får en dörr till vårt sovrum. Nu har vi ingen dörr.
Vi måste tydligen göra det tyst för
Vi råkade torktumla en jacka med tennisbollar kl 21 en kväll då tyckte tydligen grannarna inte om det för de svarade med att slagborra i betongväggen.
Jag behöver även skydda de få flimmerhår jag har kvar tack.
 
Svar 2.
Med stigande ålder har jag fått sjunkande kroppskapacitet. Vore toppen med en sån här, som skonar handlederna lite. Har sett alla deras geniala verktyg som passar med samma batteri, verkar både ekonomiskt och bra för naturen.
 
Svar: 2. 225st.

Motivering:
En ljuddämpad slagskruvdragare, vilken grej!
Passar perfekt för mig med ljudkänslig tjej.
Att hjälpas åt med bygget är en självklar sak, ju fortare kan vi bo under samma tak.
 
svar 2.

Med en dotter(nu 11 månader) som till sommaren upplever sin första sommar på fötter, och vårt altanvirke är stickigt. För att skydda små barnfötter tänkte jag byta trall till sommaren och kommer maskinen väl till pass.
 
Svar: 2 (225st)
Motivering: Sambon har en Ryobi skruvdragare som hon är väldigt nöjd med och nu så bestämde jag mig för att sluta längta efter en egen. (En tidig Julklapp?).
 
Svar :2 , 225 st.

Jag är i verkligt behov av en ny skruvdragare då min gamla varken vill dra i stora eller många skruv. Att ha låg ljudnivå är extra bra hos oss där min intresserade men ljudrädda son gärna hjälper till vid snickrande. I så fall blir det ett ytterligare moment där han inte släpper allt och håller för öronen.
 
Bygger4me
Svar 2 (225 st)

På min AEG skruvdragare har hastighetsstyrningen pajat, så det är full fart eller ingen fart alls. Och all gummit på handtaget har ramlat av, Glapp i chucken, och den ser ut att ha gått igenom ett krig...

Jag använder skruvdragaren nästan varje dag, men ganska ofta behöver man styra hastigheten, så jag skulle verkligen behöva en Ny....Och min är på14 volt och lite för svag ibland, så en 18 voltare skulle vara perfekt.
 
Redigerat:
Svar:2 eller 225st

Då jag inte innan har en slagskruvdragare var jag tvungen att googla om detta var något som jag behövde.
Och ja, jag behöver den.
Hur många gånger kan man ha ett verktyg med så många användningsområden?
Den funkar ju till allt:)
När man meckar med bilen, motorcykeln, gräsklipparen eller motorsågen så får den jobba med bultar. Den kan nog vara väl så effektiv när jag byter däck med.
När man snickrar och bygger får den dra panel, trädäck och dra långa franska träskruv, karmskruv eller annat tufft.
Med bitsborr eller en bitschuck så funkar den som borrmaskin.
Att denna dessutom verkar tyst kommer ju både jag och grannarna gilla när jag grejar på kvällen.

Så helt klart behöver jag den, den är ju rena univeralverktyget!
 
225st skruv!
Om jag vinner denna så är min lycka gjord! Då är min arsenal av Ryobi-verktyg nästan fylld.
Hoppas!
 
Svar: 2 225skruvar

Motivering: hade suttit som en smäck dels då vi bor i ett lyhört hus med två barn under 20månader och då slipper de kanske vakna. När man renoverar i andra ändan AB huset. Sedan så är ryobi den uppsättning verktyg jag har och behöver byta ut ett av batterierna då passar det ju utmärkt att få in ett nytt gratis.
 
Svar: 2 225st

En batteridriven slagskruvdragare från Ryobi skulle vara ett välbehövligt tillskott och till stor hjälp, då jag tänkt bygga altan vid sommarstugan nu till våren.
 
Svar: 225 stycken
Denna hade varit helt underbar att ha till vårt lägenhetsprojekt! Men även alla gånger vi behöver en skruvdragare till hands. Vi har märkt hur viktigt det är att ha en som "gör sitt jobb" annars är det som att skruva i allt för hand.
 
Svar 2.

Bor i ett betong hus där tom innerväggarna är i betong. Håller på för fullt på entré plan och ska (förhoppningsvis) påbörja renovering av källaren i vår. Då jag har Ryobi verktyg och älskar dem, men i källarens mycket hårdare betong kommer min ordinarie ryobi inte duga, måste vara slag sorten och då skulle denna uppskattas enormt!
 
Svar 2. Efter att äntligen ha fått klart vårt hus 1,5 år senare än planerad tidsplan pga bedräglifförsta byggare som vi var tvungna att kasta ut och sedan handla upp en ny till betydligt dyrare kostnad än ursprunglig plan skulle en ny fräsch skruvdragare verkligen hjälpa till stt förenkla med allt från att göra hål för hatthylla till altanbygget med trallskruvande Hade varit så kul att få lite tur nu och njuta av nytt problemfritt verktyg efter allt skit och jävelskap som varit.
 
Svar 2 Tänker bygga altan i sommar och har tidigare inte gillat slagskruvdragare pga oljudet men nu vill jag ha en gillar tystnaden.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.