Rätt svar: 2

När man kommit ur slag är det bra med drag och med både hus och bil är det gött att kunna skruva med stil. Med maskin med batteri blir man ju dessutom helt fri.
 
j.f.s
Svar 2.

Jag har sedan bygget av barnens lekstuga suktat efter en slagskruvdragare då sommaren bjuder på ett nytt bygge: friggebod. Vore grymt att ha denna maskin i vapenarsenalen när det projektet startar.
 
Svar 2, 225 stycken

I juletid och dess frid,
med stök och bök uti mitt kök.
En liten tröst mot min fobi
när spindeln tittar fram , en egen Ryobi
 
Svar: 2

Motivering:
Skall bygga en friggebod till våren i lösvirke å är rätt glad för å skruva ihop stommen istället för att spika.
Så då hade de varit rätt bra å ha en slagskruvdragare till monsterskruvarna istället för en vanlig som inte är lika snäll mot handlederna :)
 
Hej,
2. 225 stycken

Har precis köpt hus och många projekt att se fram emot.
Tycker Ryobi One+ verkar vara ett väldigt vettigt system.
Tänkte börja med denna slagskruvdragare.
Med vänlig hälsning Kristian
 
svar 2
Motivering
Med en kinatillverkad maskin som dessutom har varit med alldeles för många år, så hade det varit en fröjd att kunna använda en riktigt bra maskin till vinterns projekt.
 
2. 225 stycken
Och som alltid ska det skrivas en motivering.
Jag kommer aldrig kunna skriva en vinnande motivering i någon tävling någonsin så kanske lika bra att aldrig svara i någon tävling.
Jag önskar att vinnare drogs via lottning istället så alla har lika stor chans att vinna, som det är nu så kan vi som uttrycker oss dåligt i skrift aldrig vinna någon tävling.
 
2

Egentligen behöver jag ingen då skruvmejsel funkar finfint, men jag gillar färgen och har planer på en trimmer av samma märke. Vinner jag denna får skruvmejseln en kompis på väggen i garaget.
 
Svar: 2
Åh vad jag skulle vilja ha denna, vi har precis köpt ett fritidshus, men har inte så mycket över till att köpa fina bra verktyg för och en rejäl och inte så högljudd skruvdragare vore toppen att få!
 
Rätt svar alternativ 2

Då jag nu fått mitt första hus som även är ett renoveringsobjekt kommer jag att behöva en rejäl skruvdragare som pallar trycket.
Att kunna använda batterierna till de olika maskinerna är superbra och smidigt
 
225 / laddning. Tyst? Det vore ju helt fantastiskt, som hörselnedsatt är undvikande av allt oljud tacknämligt :)
 
Rätt svar är 2, 225st.
Efter att ha bott i samma hus i över 25år nära stadskärnan ska vi nu bygga vårt drömboende, ett litet hus på en ö vid havet där vi ska njuta av djurlivet och tystnaden långt från avgaser och stress.
Med en tyst skruvdragare blir drömmen sann att vi kan bygga vårt drömboende utan att störa den viktiga tysta atmosfären som omger oss i det nya livet.
 
Rätt svar: 225 stycken.
För att kunna skruva rätt och lätt.
 
Svar: 2. 225 stycken

Har en vanlig enkel bra Ryobi borrmaskin men för våren o sommarens projekt att äntligen ge detta gamla hus en altan/uteplats, och det måste fixas på kvällstid då det både kan störa grannar och vår dotter som måste varva ned och sova så inte nästa dag spårar ur.

Med mycket på arbetet och resa till annan stad, lär det bara bli kväll o helg jag kan köra, så allt som både underlättar och får ned ljudet vore underbart!

Förbereda innan kan jag göra tystare i garaget, men montera måste ju göras på plats - där passar Ryobi R18QS perfekt och så får man lite avkopplande kvällsjobb!
 
Svar 2. 225 styck!

Med en tyst maskin kan jag jobba in på småtimmarna så inte frugan hör och kan klaga på att man pysslar lite för länge på dagarna ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.