Svaret är 1 500ml

Med ångmoppen blir det en fröjd att hålla rent huset med 3barn och en katt som härjar runt.
 
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Förlåt att jag sabbar stämningen i tävlingen, men det finns ingen som helst anledning att döda några bakterier i hemmet på det sätt som antyds i annonsen.
Glädjedödare
Jag hade börjat se fram emot storskaligt massmord i kök, toalett och badrum :p
 
  • Gilla
Claes Sörmland
  • Laddar…
Svar 500 ml.
Bara för att...den är bra.
Mvh Göran
 
Matzeball
Svar 500 ml
Vi har skaffat ett 50-talshus som verkligen skulle behöva en grundlig rengöring.
Jag misstänker att tapeterna kan plockas ner med den här också. De är från samma tid ungefär gissar jag. Det skulle passa jättefint att få en sån här maskin.
 
Svar : 1. 500ml

Med en ångmopp blir huset tipp-topp!
Kanske kan t.o.m. jag göra rent utan att jag behöver städa till väldigt sent.
Det innebär lycka för både familjen och mej, det måste vara världens bästa grej!
 
W
Svar 1-500ml

Med två små underverk som springer omkring och upptäcker livet så tillkommer det en hel del kladd.
Sand som sätter sig på saftspill, kladdigt godisdregel, halvtuggade tuggummin och en halv måltid inklusive sås på golvet så kan jag inte annat än att vara tacksam om jag hade denna i min städskrubb.
Mvh Hugodog
 
Vi vill sluta moppa med kemikaliesoppa, vi väljer en läcker Black & Decker, en halv liter vatten i räcker.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn effektiv ångmopp som dödar bakterier utan kemikalier

[bild]

Med en ångmopp hemma håller du både smuts och bakterier borta. Ångmoppen 15-i-1 Steam-mop med SteaMitt (FSMH13151SM) från BLACK+DECKER dödar 99,9 procent av alla bakterier på golvet när du moppar utan att du behöver använda några skadliga kemikalier. Det är istället ånga som gör jobbet. Den är även bra mot jobbiga fettfläckar. Ångmoppen är dessutom snabbstartad - 15 sekunder efter att du tryckt på start är den redo att börja användas!

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur stor tankkapacitet har 15-i1 Steam-mop
Svaret hittar du här: [länk]

1. 500 ml
X. 400 ml
2. 600 ml

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 1 december.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Black & Decker. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar B&D för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar: 1. 500 ml.
 
Mitt svar: 1. 500 ml.
 
Gick in och letade sen såg jag alla har ju resan skrivit svaret som är 500ml
men men så körde jag mig lite mer om maskinen oxå jag skulle otroligt gärna vilja vinna denna maskin vi köpte för ett par År sedan en ångmaskin likande denna på hem och vila mässa ( den som tv shopen hade som visades jämt på reklam) den var ur usel men själva tanken var ju att vi vill ha en sådan pga vi ej vill använda oss av kemikalier det ända vi använt influera år är såpa och en bra golvmopp och dammsuger så klart men då jag och yngsta barnet dotter på 8 år lider av kvalster allergi så är detta något vi verkligen skulle behöva så hoppas vi vinner Mvh Anna
 
  • Gilla
Kurtivan
  • Laddar…
Svar 500ml
Med barn, husdjur och hustru så måste städning var snabb o fläckfri om man ska hinna ut i garaget. Då kan en ångmopp vara bra för att återställa köket.
 
Svaret är 1, 500 ml.

Motivering. Som den nördiga ekofamiljen vi är så skulle denna produkt passa oss perfekt! Vi köper allt i eko som går allt ifrån tandborstar till kläder, Och framför allt leksaker till våran 6 månaders son. Och vi använder inga skurmedel, Bara såpa till golven. Dock så vill jag inte moppa allt för ofta heller, Dels tar det tid och sedan är det inte bra för parketten. Och nu när våran son kryper omkring och stoppar sina händer i munnen hela tiden, Så vill man verkligen ha rena och fräscha golv! Så snälla tomten hör min bön. :)
 
Svar: 1

Blir det enklare att städa hemma? Då måste jag ha en!
 
  • Gilla
Pungpinan
  • Laddar…
Svar: 1, 500 ml

Jag skulle väldigt gärna vilja vinna så att jag lättare kunde städa hemmet - smuts på golv, badrum och mattor skulle få känna på ångan. Med handen på hjärtat så är jag alldeles för dålig på att städa och känner mig ofta handfallen med alla kemikaliealternativ som jag ju helst vill slippa använda med tanke på njursjuka katter och bäbis som lever på golvet.
Det var inte mitt stoltaste ögonblick som förälder häromdagen när jag missat att en katt kräkts på ryamattan och upptäckte det när bäbisen ålat runt i det och var alldeles kräkig. Tänk vilken dröm att få ge den vad den tål med ånga! (Ryamattan alltså, bäbisen tål bara ljummet vatten och katten helst inget alls.)

Spädbarn i randig pyjamas som ligger på en lekmatta bredvid en stor fläckig katt, i ett hemmiljö.
 
Äntligen är det fredag igen och ännu en veckotävling har kommit till sin ände. Denna veckan vinner ingen mindre än Hugodog en ångmopp från Black & Decker. Stort grattis!

Motivering: Med två små underverk som springer omkring och upptäcker livet så tillkommer det en hel del kladd. Sand som sätter sig på saftspill, kladdigt godisdregel, halvtuggade tuggummin och en halv måltid inklusive sås på golvet så kan jag inte annat än att vara tacksam om jag hade denna i min städskrubb. Mvh Hugodog
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.