Svar 500ml.
Städa är ibland det tråkigaste som finns men med denna skulle det bli mycket roligare!
 
Tankens rymd på maskinen är 500 ml. Tanken jag har själv är att vårt hem lätt som en plätt skulle kännas rent och fräscht, samt att det kanske t o m skulle vara lite roligt med att städa :)
 
Rätt svar: 500 ml

Min sambo är allergisk mot väldigt mycket, damm, päls, starka dofter, dun m.m. att vi dessutom har två katter gör inte saken bättre. För att inte förvärra hans allergier och för att undvika att katterna får i sig kemikalier från golvet när de äter/leker så vore en ångmopp perfekt. Den passar dessutom perfekt in i vårt svanenmärkta hus!
 
Svar 1, 500ml
Städa i hemmet går finfint med ånga, städa med ånga och smutsen är väck.
Inga kemikalier är toppen för många, moppen effektivt mot varje fläck.
 
Svar: 500ml.

Med katter som släpar in allt möjligt, kräks och har sig vore det perfekt att byta ut starka rengöringsmedel mot ånga! Dessutom blev sambon bra avundsjuk på svärfar som fyndade en sån här på black friday.
 
Svar.500ml
Med ett furugolv som vi inte vill lacka.utan vi vill ha den äkta träkänslan kvar.Men våra tre hundar verkar inte dela den åsikten.Men med Black&Deckers ångmopp kanske vi kan träkänslan bevara
 
Så här svarar jag:
  • Rätt svar är alternativ 1, 500 ml.
  • Motivering: Död åt bakterierna!
 
Svar: Alternativ 1 (500ml)
Motivering: Med två njursjuka katter som kräks allt som oftast och en liten bäbis som far runt över golven så behövs det ordentlig och smidig rengöring och denna produkten ser ut att uppfylla alla krav.
 
Alternativ 1: 500 ml

Motivering:
En städ-oglad kille från Skåne,
ville slippa fara runt som en fåne.
Med en ångmopp från BD, han tillät sig småle,
nu skiner hans golv som en måne.
 
* Svar: 500ml alternativ 1
* Ergonomisk, ekonomisk och används med vanligt vatten, hur bra kan det va!
En sådan vill jag verkligen ha då den skulle underlätta min vardag.

Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn effektiv ångmopp som dödar bakterier utan kemikalier

[bild]

Med en ångmopp hemma håller du både smuts och bakterier borta. Ångmoppen 15-i-1 Steam-mop med SteaMitt (FSMH13151SM) från BLACK+DECKER dödar 99,9 procent av alla bakterier på golvet när du moppar utan att du behöver använda några skadliga kemikalier. Det är istället ånga som gör jobbet. Den är även bra mot jobbiga fettfläckar. Ångmoppen är dessutom snabbstartad - 15 sekunder efter att du tryckt på start är den redo att börja användas!

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur stor tankkapacitet har 15-i1 Steam-mop
Svaret hittar du här: [länk]

1. 500 ml
X. 400 ml
2. 600 ml

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 1 december.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Black & Decker. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar B&D för att de sponsrar den här tävlingen.
 
kontorsråttan
Svar 1 behållare 500 ml

Men städa utan kemikalier, hur gör man det?
Jag tänker i alla fall använda H2O till att städa med, om jag vinner, precis som B&D rekomenderar.
"Vattentank som är lätt att fylla - tillsätt endast kranvatten"
Om jag vinner.
 
Claes Sörmland
Förlåt att jag sabbar stämningen i tävlingen, men det finns ingen som helst anledning att döda några bakterier i hemmet på det sätt som antyds i annonsen.
 
  • Gilla
kontorsråttan
  • Laddar…
Svar: 500 ml

Finns inget drygare än att behöva skrubba och gno mellan kakelskarvar, kanter och hörn.
Speciellt i badrummet där det blir extra smutsigt.
Vi vill verkligen försöka hålla det så kliniskt rent som möjligt så denna hade varit kanon !!!!
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn effektiv ångmopp som dödar bakterier utan kemikalier

[bild]

Med en ångmopp hemma håller du både smuts och bakterier borta. Ångmoppen 15-i-1 Steam-mop med SteaMitt (FSMH13151SM) från BLACK+DECKER dödar 99,9 procent av alla bakterier på golvet när du moppar utan att du behöver använda några skadliga kemikalier. Det är istället ånga som gör jobbet. Den är även bra mot jobbiga fettfläckar. Ångmoppen är dessutom snabbstartad - 15 sekunder efter att du tryckt på start är den redo att börja användas!

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur stor tankkapacitet har 15-i1 Steam-mop
Svaret hittar du här: [länk]

1. 500 ml
X. 400 ml
2. 600 ml

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 1 december.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Black & Decker. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar B&D för att de sponsrar den här tävlingen.
Svaret är 1:500ml.
Vore en superb hjälp för mig eftersom jag bor i en stuga utan rinnande vatten gud vad enkelt de skulle vara att städa:
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn effektiv ångmopp som dödar bakterier utan kemikalier

[bild]

Med en ångmopp hemma håller du både smuts och bakterier borta. Ångmoppen 15-i-1 Steam-mop med SteaMitt (FSMH13151SM) från BLACK+DECKER dödar 99,9 procent av alla bakterier på golvet när du moppar utan att du behöver använda några skadliga kemikalier. Det är istället ånga som gör jobbet. Den är även bra mot jobbiga fettfläckar. Ångmoppen är dessutom snabbstartad - 15 sekunder efter att du tryckt på start är den redo att börja användas!

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur stor tankkapacitet har 15-i1 Steam-mop
Svaret hittar du här: [länk]

1. 500 ml
X. 400 ml
2. 600 ml

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 1 december.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Black & Decker. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar B&D för att de sponsrar den här tävlingen.
1. 500 ml
Motivering: - När ångan är uppe städas huset snabbt och effektivt utan kemikalier
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.