R
Hej.
Såg att mänga har försökt hitta detta glas genom åren. Har själv försökt göra mig av med sådana i många år, har inte velat slänga dem. Någon som är intresserad av mina nu 2017?
Finns: Innedörr - Pardörr - Innefönster.

Annars slänger jag dem av platsbrist =(
 
  • Dekorativt glas med frostad yta och geometriska mönster i klart glas, används för dörrar och fönster.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Pingelkärret
  • Laddar…
Var finns du?
 
R
Borås
 
Tyvärr för långt bort. Men andra investerar i veteranbilar med bra avkastning. Vore jag du skulle jag bara spara rutorna och vänta till rätta tillfälle. Jag har i min källare en mängd gamla fönsterglas, dom tar bara lite plats och någon gång kommer någon och är beredd att betala.
 
R
Okej. Jag har haft svårt att slänga dem, men min sambo gör det gärna... tar en del utrymme i lilla källaren.
Jag har kollat "nätet" lite då och då sedan 2008. Har funnits spekulanter. Men jag har tyvärr inte sett dem förrän långt senare (typ en tråd i detta forum). Mailat något återbruk - men de har inte ens svarat... Antar att efterfrågan går lite upp och ner mellan decennierna ;)
 
Totalt galet att slänga. Det är som at slänga en Maserati som står och skräpa i garaget. Men det är ert beslut.
 
P
Jag skänkte bort mina pardörrar på bortskänkes.se . Tyckte inte det var så mycket att försöka sälja då bara en dörr hade glaset kvar.
 
R
Vi ska hålla ögonen öppna efter någon som vill ha detta fönsterglas...
 
Hej,
Jag är intresserad! Vad är det för mått på glasen? /Stefan
 
Hej!
Såg denna tråd nu och jag är jätteintresserad av glaset! Finns det kvar?
 
R rillard skrev:
Hej.
Såg att mänga har försökt hitta detta glas genom åren. Har själv försökt göra mig av med sådana i många år, har inte velat slänga dem. Någon som är intresserad av mina nu 2017?
Finns: Innedörr - Pardörr - Innefönster.

Annars slänger jag dem av platsbrist =(
Hej. Finns glasrutan kvar?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.