Hej, under våtrumstapeten i min hyreslägenhet, i skarv mellan tapet och matta så är det i min mening riktigt sunkigt. Och tack vare att jag bott i mögel innan så är allt i mitt huvud numera mögel. Fastighetsskötaren sa att det är smuts, samma sa fuktkillen som snabbt la ett öga på det när han var där i annat ärende. Men jag tvättar och det försvinner inte. Visserligen såg det rätt brunt ut nu på bilden men mitt huvud är liksom kaputt numera och har en 2 åring här hemma så jag vill inte chansa. Vad säger ni "experter" (tycker ni alla kan så mycket bra!) Är det smuts, i så fall hur får jag bort det? Eller är det mögel? Tack på förhand! Smutsig skarv mellan våtrumstapet och golv med möjliga mögeltecken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Ser ut som oxiderad lim från skarven mellan golv- och väggmatta. Blir nog att ta bort det mekaniskt.
 
Det har jag inte ens tänkt på att det kan va, det var en bra input, tack! Inte för att jag tror bolaget vill göra det dock. Även om bra bolag.
 
Staffans2000
Så ser det ut i massor av liknande badrum. Gammalt lim. Inget att bry sig om!
Nota bene.
Barn är inte gjorda av kristallglas, så oroa dig inte!

P.S.
En immunolog sade -jag säger till mina barn att dom skall slicka på sina fotsulorna när dom sprungit ute barfota. På så vis tränas deras immunförsvar. Dvs. Lite smuts är hälsosamt!
 
Håller med!
Ser ut som gammalt lim.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.