Det är flera saker som känns mer amerikanska än svenska med det grön-vita huset på Särö, halvön som ligger tre mil från Göteborg. Men det smälter ändå in fint i skärgårdsmiljön.

Du kan läsa artikeln här: Grönt är skönt på Särö
 
  • Gilla
karlmb
  • Laddar…
34 miljoooooner! Använder det inte ens som ett fast boende :cool: kungligt! Perfekt läge och magiskt stilfullt hus. :ok:
 
  • Gilla
tobbbias
  • Laddar…
Fantastiskt fint!
 
Det där huset gillar jag! Tycker inte att det var överdrivet amerikanskt. Hade varit en toppen sommarstuga om man vunnit jackpotten.
 
  • Gilla
karlmb
  • Laddar…
Hemmakatten
Underbart hus! Star struck!
 
E
G Ganescha skrev:
34 miljoooooner! Använder det inte ens som ett fast boende :cool: kungligt! Perfekt läge och magiskt stilfullt hus. :ok:
340 miljoner står det, men det är väl tryckfelsnisse.
"Just nu ligger den till salu hos Stefan Essunger på Skeppsholmen Sotheby’s för 34 000 0000 kr. "
 
L
Fanns ingen mossa på plattorna. Blir avis.
 
  • Gilla
yonna
  • Laddar…
Elfs82 skrev:
340 miljoner står det, men det är väl tryckfelsnisse.
"Just nu ligger den till salu hos Stefan Essunger på Skeppsholmen Sotheby’s för 34 000 0000 kr. "
Jo, jag antog att det va 34, 340 lät lite för mycket även för Särö :)
 
Det finns onekligen en hel del trevligheter inom arealerna.
Men jag noterade att inte ett enda räcke är lämpligt för barn.
 
J J-stedt skrev:
Det finns onekligen en hel del trevligheter inom arealerna.
Men jag noterade att inte ett enda räcke är lämpligt för barn.
Räckena på balkongerna är försedda med härdat glas på insidan av kryssen. Handledaren sitter på 89-90 cm över trallen och störtskyddsröret på 110 cm. Smidesräcket kan jag inte uttala mig om.
 
G gls skrev:
Räckena på balkongerna är försedda med härdat glas på insidan av kryssen. Handledaren sitter på 89-90 cm över trallen och störtskyddsröret på 110 cm. Smidesräcket kan jag inte uttala mig om.
Balkongräckena går inte att bedöma på bild, men förhoppningsvis har du rätt.
Det är värre med järnräcket.
 
J J-stedt skrev:
Balkongräckena går inte att bedöma på bild, men förhoppningsvis har du rätt.
Det är värre med järnräcket.
Förstorar du ser du rosettskruvarna
 
G gls skrev:
Förstorar du ser du rosettskruvarna
Bilderna här går inte att förstora, men på sovrumsbilden kan man se att du har rätt. Det syns lite bättre om man går in på mäklarens egen webbplats.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.