Svaret är 1, 500 ml

Med småbarn hemma som kryper runt på golven hade det varit skönt att slippa använda massor av rengöringsmedel!
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn effektiv ångmopp som dödar bakterier utan kemikalier

[bild]

Med en ångmopp hemma håller du både smuts och bakterier borta. Ångmoppen 15-i-1 Steam-mop med SteaMitt (FSMH13151SM) från BLACK+DECKER dödar 99,9 procent av alla bakterier på golvet när du moppar utan att du behöver använda några skadliga kemikalier. Det är istället ånga som gör jobbet. Den är även bra mot jobbiga fettfläckar. Ångmoppen är dessutom snabbstartad - 15 sekunder efter att du tryckt på start är den redo att börja användas!

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur stor tankkapacitet har 15-i1 Steam-mop
Svaret hittar du här: [länk]

1. 500 ml
X. 400 ml
2. 600 ml

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 1 december.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Black & Decker. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar B&D för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar:500 ml
Att städa miljövänligt är en självklarhet inför 2018
 
Svar 500ml

Vi har hundvalpar hemma. Behöver man säga mer. Sanering innan de blir rumsrena är ett stort arbete som
jag tror skulle underlättas av en ånggolvmopp från Black-Decker
 
Svar: 500ml

Motivering:
Nu jag gnor o gnider, inte alls rent det bliver.
Jag hostar och nyser o baskiluskerna myser, de hoppar runt och skrattar medan jag nu fattar, hur rent o fint vi skulle kunna moppa om vi bara kunde shoppa, en Black+Decker så läcker!
Kvalster bor i varje vrå, det är inget jag nu kan rå på, men med en Mitt kan jag få andas fritt. Livet blir på topp med en Steammop.
 
Svar 500ml
Vi har en ny familjemedlem en chinese crested hona vid namn kiwi.
Hon är inte rumsren ännu och det går åt en del rengöringsmedel och huspllsrullar.
Skulle vara fantastisk att bara få använda ånga.
 
1. 500 ml
2.Med en liten bebis som kryper runt överallt i huset vore denna maskin prima. Bebisar stoppar hela tiden händerna i munnen. Samtidigt som man slipper massa skadliga kemikalier som barnet kan få i sig.
 
Svar: 1. 500 ml.

Alltså visst, jag har två ungar som stökar till och skräpar ner, maken är inte mycket bättre men det stora problemet är väl att jag själv är lat som fan och jag tror att den här skulle göra jobbet lite mindre så det oftare blir rent hemma hos oss...
 
Svar 1

Jag vill ge den i julklapp till svärmor.
 
Svaret är 1, 500ml.

Med småbarn varav ena har förkylningsastma vill det underlätta en bra del med en steam-mop
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn effektiv ångmopp som dödar bakterier utan kemikalier

[bild]

Med en ångmopp hemma håller du både smuts och bakterier borta. Ångmoppen 15-i-1 Steam-mop med SteaMitt (FSMH13151SM) från BLACK+DECKER dödar 99,9 procent av alla bakterier på golvet när du moppar utan att du behöver använda några skadliga kemikalier. Det är istället ånga som gör jobbet. Den är även bra mot jobbiga fettfläckar. Ångmoppen är dessutom snabbstartad - 15 sekunder efter att du tryckt på start är den redo att börja användas!

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur stor tankkapacitet har 15-i1 Steam-mop
Svaret hittar du här: [länk]

1. 500 ml
X. 400 ml
2. 600 ml

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 1 december.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Black & Decker. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar B&D för att de sponsrar den här tävlingen.
Behållare 500 ml.

Golvet är i behov av grundligare rengöring, helst utan starka kemikalier.
 
D09
Svar 1

Den verkar riktigt cool :cool:
 
Hej hopp, golvmopp!

500ml är svaret

Vatten är jordens viktigaste resurs, och kan onekligen göra underverk. En naturkraft utan dess like.
Nu hoppas jag att denna naturkraft kan komma till nytta hos oss. Med barn hemma så chansar vi helst inte inte med konstiga kemikalier och liknande, men samtidigt. Med barn hemma blir det snabbt ordentligt smutsigt. Lite moment 22...

En ångmopp med rent vatten kommer prövas hårt här hemma för att bekänna färg, hoppas och tror att den fixar det...

Ha det fint
Tommy
 
1. 500 ml

Långa dagar,
många klagar.
Ånga lagar!

Mvh Linus
 
Svar: 1 - 500 ml

Vi skurar våra golv för hand idag för att det ska bli riktigt rent. Det är slitigt för knän och rygg. Badrummen är speciellt svåra att få rena i kakelfogar. Med en 15-i-1 hoppas jag att vi kan få glänsande rena golv och badrum som är rena på riktigt!
 
Svar: 1. 500 ml

Motivering:
Bor du på en jämtländsk gård är hundhår, snöslask och leriga skor din lott.
Men med ångmoppen 15-i-1 Steam-mop med SteaMitt är det en glädje blott -
Att utan kemikalier få golven att skina varje kväll.
Och tack vare Black+Decker kan 99,9 procent av bakterierna i mitt hem go-to-hell!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.