Vinn effektiv ångmopp som dödar bakterier utan kemikalier

Ångmopp från BLACK+DECKER i användning, ånga syns vid golvet.

Med en ångmopp hemma håller du både smuts och bakterier borta. Ångmoppen 15-i-1 Steam-mop med SteaMitt (FSMH13151SM) från BLACK+DECKER dödar 99,9 procent av alla bakterier på golvet när du moppar utan att du behöver använda några skadliga kemikalier. Det är istället ånga som gör jobbet. Den är även bra mot jobbiga fettfläckar. Ångmoppen är dessutom snabbstartad - 15 sekunder efter att du tryckt på start är den redo att börja användas!

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur stor tankkapacitet har 15-i1 Steam-mop
Svaret hittar du här: http://www.blackanddecker.se

1. 500 ml
X. 400 ml
2. 600 ml

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 1 december.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Black & Decker. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar B&D för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svar 1 behållare 500 ml

Jag har använt för mycket klorin i mina dar så jag är allergisk mot de flesta kemikalier. B&D
SteaMitt skulle passa mig som handen i handsken!
 
Fadai
Svaret är 1, 500ml.
Att slippa skrubba och gnugga vore en välsignelse för mina dåliga handleder. Dessutom vill jag inte använda kemikalier i städningen, om jag inte måste.
 
Svaret är 1, 500 ml.
Med fem barn och stort hus är allt som underlättar städningen viktigt. Att snabbt få rena golv vore en klar förbättring.
 
Svar: 500ml.

Tre barn mellan 8-15 som får ett perfekt tillfälle att börja hjälpa till.
 
Svar: 500ml
Städa utan kemikalier är ett måste för mig som är Kemikalieöverkänslig
Ånga som städning är bra för alla, hälsan och miljön tjänar på det.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn effektiv ångmopp som dödar bakterier utan kemikalier

[bild]

Med en ångmopp hemma håller du både smuts och bakterier borta. Ångmoppen 15-i-1 Steam-mop med SteaMitt (FSMH13151SM) från BLACK+DECKER dödar 99,9 procent av alla bakterier på golvet när du moppar utan att du behöver använda några skadliga kemikalier. Det är istället ånga som gör jobbet. Den är även bra mot jobbiga fettfläckar. Ångmoppen är dessutom snabbstartad - 15 sekunder efter att du tryckt på start är den redo att börja användas!

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur stor tankkapacitet har 15-i1 Steam-mop
Svaret hittar du här: [länk]

1. 500 ml
X. 400 ml
2. 600 ml

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 1 december.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Black & Decker. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar B&D för att de sponsrar den här tävlingen.
5
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn effektiv ångmopp som dödar bakterier utan kemikalier

[bild]

Med en ångmopp hemma håller du både smuts och bakterier borta. Ångmoppen 15-i-1 Steam-mop med SteaMitt (FSMH13151SM) från BLACK+DECKER dödar 99,9 procent av alla bakterier på golvet när du moppar utan att du behöver använda några skadliga kemikalier. Det är istället ånga som gör jobbet. Den är även bra mot jobbiga fettfläckar. Ångmoppen är dessutom snabbstartad - 15 sekunder efter att du tryckt på start är den redo att börja användas!

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur stor tankkapacitet har 15-i1 Steam-mop
Svaret hittar du här: [länk]

1. 500 ml
X. 400 ml
2. 600 ml

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 1 december.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Black & Decker. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar B&D för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar:Behållaren innehåller 500 ml
De hade underlättat städningen oerhört då jag efter ett handledsbrott blivit nedsatt i min rörlighet.
 
Svar: 500 ml.
Det skulle vara underbart att kunna a städa utan kemikalier när vi nu försöker få vår villa att vara så miljövänlig som möjligt
 
Svar: 1

Vi har fått utökning med en litrn pojke på 1 månad. Sedan tidigare har vi hund och hundhåren tar vår robotdammsugare hand lm, men allt dregel och dropp från hunden så skulle golvet frekvent behöva en ordentlig rengöring väl till pass när babyn börjar krypa.
 
Svar: 500 ml.
Motivering: Jag har original stengolv (både i entrén och hallen) från husets byggår 1942 som jag gärna skulle vilja locka fram dess fulla potential ur med hjälp av ångmoppen från BLACK+DECKER :)
 
Svar: 1. 500 ml.

Vi har tre dammsugare hemma, en vanlig dammsugare, en tös på 9 månader och en 5 månaders schnauzervalp. Majken som tösen heter har precis lärt sig ta sig fram på sitt egna, unika sätt och hon har en förmåga att söka upp allt som valpen lämnar efter sig.

Det känns inte alls hälsosamt för oss att dammsuga och därefter skura golvet med diverse allrengöringsprodukter då de bägge små undersöker golvet med både mun och tunga.
 
Svar 500 ml

Med en Black + Decker Stem-mop mitt hem så skulle jag & mina golv skina ikapp !

Med vänlig hälsning,
Jan Mr LED Naeslund
 
Nr 1
När åldern börjar bli hög vore det skönt med en Black and Decker Steam-mop för att underlätta städningen.
 
Svar: 500 ml

Motivering: Håller på med ett nytt kök/hall med granitgolv och bänkar, så skulle passa bra för rengöring av detta.
 
1. 500 ml
2. Här hemma känns det aldrig riktigt rent hur mycket jag än städar. Kanske 5 katter, en hund ibland, en tonåring i rullstol och en matlagningsglad man kan vara orsaken? Det skulle vara toppen att på ett enkelt sätt få kliniskt rent och det utan en massa kemikalier.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.