Äldre hyvel (rubank) med en del hyvelstål skänkes. Jag har även åtta st nya NKG tändstift med beteckningen B9ES. Passar bl.a. motocross. Även dessa skänkes. Finns i Stockholm och skickas helst inte. Skicka pm.
 
  • DSC_0569.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Äldre brun hyvel (rubank) bredvid ett öppet vitt paket med olika hyvelstål på ett grått golv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Om ingen kommer och hämtar den kan jag ta hand om den men isf måste den skickas. Självklart står jag för fraktkostnaden isåfall.

Mvh
Linus
 
Ok, vi får se hur det går.
 
Nu finns bara tändstiften kvar. Någon som är intresserad? OBS, helt nya och oanvända. Annars går de till tippen.
 
Vart i Stockholm finns dom? =)
 
Nordvästra Stockholm
 
Ok, då får jag nog stå över, jag bor och jobbar på södra sidan och är typ aldrig åt ditt håll.
Tack iallafall!
 
Fairlane
Om det finns önskemål om det så kanske jag kan hjälpa till. Jag bor söder om stan och rör mig ut mot västerort någon gång i veckan.
Jag antar att det inte är något större värde på tändstiften, 200 kr eller så, så jag har ingen lust att åka alltför stora omvägar för sakens skull, men passar det in så är det ju synd att slänga saker som andra kan ha glädje av.
Alternativt kanske man kan skicka i vadderat kuvert. Kostar väl inte så många kronor?
 
Fairlane;: OK för min del om du hämtar dem. Håller med, synd att kasta helt nya grejor som någon kan ha nytta av.
 
Tack @Fairlane , men du behöver inte lägga tid på det.
Var mera en tanke att jag kommer nog ha användning av något stift till en gammal moppe vartefter, och då kunde de ju lika gärna legat här om ingen annan ville ha dom. =)

Jag kommer vara föräldraledig tor/fredagar i Dec, så finns dom kvar då har jag ju kanske möjlighet att åka nordväst ut under dagtid! =)
 
Ok
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.