Haha, samma här upptäckte jag nu, så det blev 300
 
  • Gilla
Chaly och 2 till
  • Laddar…
Vi hoppade upp till plats 34 :strong:
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
Och plats 34 har vi erövrat nu
(y)
 
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Chaly
Slängde in 300:- extra jag också och passar på att bumpa tråden med detta meddelande!
 
  • Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Jag betalade för 9 inaktiva medlemmar! 32:e plats nu.
 
  • Gilla
Tallguy196 och 6 till
  • Laddar…
ullberg
bra initiativ! jag höjde med 10% på nuvarande insamlad summa, lättare för mig än för de som kommer efter så om det sätter standard borde ni andra (som inte redan gjort en insats) skynda er - det blir dyrt om ett tag :)

/U
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora och 5 till
  • Laddar…
murak
Ett strå till stacken i form av 100kr. Årets ämne är tungt och förbannat viktigt då det förstör livet för folk innan det knappt börjat. Människans ondska är förbluffande ibland och det enda jag tror hjälper på lång sikt är motsatta medel, dvs godhet.

Jag vill passa på att tacka för ett bra initiativ och ett bra forum!
 
  • Gilla
Tallguy196 och 5 till
  • Laddar…
Bra initiativ, 300:- in men det insamlade beloppet ändrades inte
 
  • Gilla
Chaly och 2 till
  • Laddar…
Z Zsam skrev:
Bra initiativ, 300:- in men det insamlade beloppet ändrades inte
Beloppet har en tendens att hoppa lite hit och dit, märkligt nog, undrar om sidan är lite instabil.
Totalsumman går åt rätt håll!
Härlig uppslutning här på Byggahus.se, tack för att ni vill vara med och göra skillnad! :heart:
 
  • Gilla
Biggie
  • Laddar…
Mailade musikhjälpen@sr och fick namnet ändra till Byggahusmedlemmar mot barnsexhandel. (bommade a´t när jag skapade bössan)

Detta medför att länken till bössan ändras eller kommer ändras, just nu verkar båda fungera för mig.
Jag har PMat Marlen och bett hon redigera mitt inlägg, så den nya/rätta länken finns där.

Ni hittar den även här nedan
http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/byggahusmedlemmar-mot-barnsexhandel
 
  • Gilla
ceson och 2 till
  • Laddar…
Jag har ju följt Musikhjälpen alla år innan, mycket för jag gillar Kodjo, och alltid stöttat med en summa. Gillar tankarna ni skrivit ovan!
Nu har inte insamlingen börjat ännu men vi klättrar :)
Skärmavbild av insamlingslista för Musikhjälpen med alternativ för donationer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Får hoppas det kommer till nytta. Sitter på tåget och tar en räkmacka hittar ett bra förval för att matcha biljettpriset dvs 500:- vore väl skam om man inte utan att blinka skulle kunna lägga samma till något förhoppningsvis bra.
 
  • Gilla
Tallguy196 och 6 till
  • Laddar…
Jag har inte köpt julklappar på 10 år. Istället har jag som tradition att skänka en hundring per familjemedlem till Musikhjälpen istället.
I år känns det extra viktigt med tanke på temat. Tänk så många utsatta barn som inte får fira jul ens...
 
  • Gilla
Chaly och 2 till
  • Laddar…
maah maah skrev:
Jag har inte köpt julklappar på 10 år. Istället har jag som tradition att skänka en hundring per familjemedlem till Musikhjälpen istället.
I år känns det extra viktigt med tanke på temat. Tänk så många utsatta barn som inte får fira jul ens...
Hoppas du har STOR familj!

Swishat och tagit höjd för en del oaktiva medlemmar!

Nu vinner vi detta!
 
  • Gilla
Chaly och 1 till
  • Laddar…
Bra tänkt Fredrik, här kändes det värt att lägga lite julklappspengar!
 
  • Gilla
Biggie och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.