Jag funderar på att köpa Adax Neo element till vårt bygge av gästhus. Vill placera det under de höga fönsterna men på grund av brist på vägg där tänkte jag ställa det på stativ istället. Men hur ser baksidan ut på elementet? någon som har en bild att dela med sig av?
 
Jag kan inte fixa bild just nu men jag har satt ett Adax Neo på stativ. Använde det medföljande väggfästet som jag skruvade fast i ett trästativ som jag snickrade ihop av ekträ som jag sågat ut från rester av en bänkskiva.

Kan fixa bilder i morgon om du vill.
 
  • Gilla
surfarn
  • Laddar…
H hellgun skrev:
Jag kan inte fixa bild just nu men jag har satt ett Adax Neo på stativ. Använde det medföljande väggfästet som jag skruvade fast i ett trästativ som jag snickrade ihop av ekträ som jag sågat ut från rester av en bänkskiva.

Kan fixa bilder i morgon om du vill.
Det vore intressant att se!
 
Lågt vita aluminiumstativ för Neo radiator, designad med golvstående upphöjning och öglor för montering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Neo finns ju i list modell bara 20cm högt. Stativ finns i låg och hög modell. Nyss monterat 7st neo med wifi hemma snygga o smidiga. Om du vill ha lite design så är Electrolux elementen riktigt snygga med aluminium stativ. Bild på neo stativ.
 
I princip två lösa L som är fastskruvade i väggfästet.

Två träben i form av bokstaven L fastskruvade i ett silverfärgat väggfäste på ett vitt trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En stor vit skiva upprätt på två träfötter, förberedd för fastskruvning i väggfäste.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
H hellgun skrev:
I princip två lösa L som är fastskruvade i väggfästet.

[bild] [bild]
Kul att se, antar att det är ett 230 volt element?
 
S surfarn skrev:
Kul att se, antar att det är ett 230 volt element?
Ja, med stickpropp.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.