Svaret är X, dubbelsidig bits och stödhandtag!
Det vore intressant att se om AEG lever upp till konkurrenternas förmåga med denna nya maskin.
 
Svar X

Har redan AEG 14v skruvdragare och är supernöjd! En lite starkare maskin hade passat bra när jag ska börja bygga FTX-system inom kort!
 
Mitt svar: X. Dubbelsidig bits och stödhandtag.
Min motivering: Jag hade en gång i tiden en 18 volts skruvdragare som jag var glad för tills jag för flera år sedan lånade ut den, och sedan dess väcker minnet av min gamla skruvdragare bara arga känslor för jag har aldrig fått igen. Nu har jag en svag liten skruvdragare utan chuck, så en vinst skulle förhoppningsvis få mig att mentalt komma över min gamla före detta skruvdragare och samtidigt ge mig många goa praktiska och glada upplevelser i framtiden.
 
Svar: X

Då mitt under renoveringen fick vi en vattenläcka i ett elementrör och på golvet låg min skruvdragare i vatten. Så nu fungerar den ej mer. Nu får jag låna av nära å kära tills man får råd å köpa ny. Så denna vore super å kunna vinna i dessa tider
 
Hej, rätt svar är: X
Om jag får en ny proffsmaskin från AEG, som både borrar och skruvar,
kommer många byggprojekt bli gjorda, som ligger bak i huvudet och ruvar!
 
Rätt svar: X

Jag ska sätta upp reglar, gips och OSB på både väggar och tak i fritidshuset som är under uppbyggnad, och denna proffsmaskinen är den perfekta kompanjonen att hjälpa mig med jobbet!
 
Svar X, dubbelsidig bits och stödhandtag.

Har en 12 år gammal maskin som tjänat mig väl, men skulle inför kommande projekt inom- och utomhus behöva komplettera med såväl ny skruvdragare som ny cirkelsåg och ev. en handöverfrås, så detta skulle vara en toppenstart på mina projekt!!
 
Svar: x

Vore grymt bra, min nuvarande har ett decennium på nacken, den har tjänst väl men är nu värd pension.
 
Svar: X

Jag vill vinna denna för till våren ska jag och hustrun renovera det över 100 år gamla gästhus vi har och då lär en bra skruvdragare behövas! Vår MEEC-skruvdragare från Jula började tyvärr brinna sista gången den användes...inser nu att man måste ha riktiga grejor när man köpt hus!
 
Svar: X

Min gamla 24V Bruksbo Powertools har gett upp nu lagom tills vi är nyinflyttade och vi behöver både skruva ihop möbler, sätta upp dem på väggar, borra hål för ventilation och det är bara vad jag vet om idag. Med en ny skruvdragare skulle jag vara redo för det mesta som det nya boendet kan ställa i min väg.
 
Svar x
Skulle sitta fint nu när min bosch har gott i graven. :)
 
Beklagar för sent svar i denna tävling. Det har varit influensatider på redaktionen. Men nu är det dags att dra vinnare och denna gången är det ingen mindre än, *trumvirvel*... Bakken! Beklagar angrepp av hussvamp i ert nyköpta hem, men nog ska det bli fart på renoveringen nu. Stort grattis!

Motivering: Köpte en bondstuga i Augusti som vi tänkte renovera till vårt framtida hem, fick veta några veckor senare att det finns ett omfattande hussvampsangrepp där. Så kärlek, blod, svett och en skruvdragare kommer att behövas.
 
  • Gilla
Bakken
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.