Svar x
Har länge tittat på AEG men aldrig slagit till och köpt något från dom.
Har länge velat göra ett test mot några andra märken, har dewalt hemma och tillgång till makita Bosch Festool hitatchi och milwaukee på jobbet.
Eftersom jag aldrig sett någon använda AEG ( förutom någon sladdmaskin)i byggbranchen så skulle jag vilja testa det märket och göra en recension och se hur dom står sig i konkurans mot dom mer etablerade märkena på byggarbetsplatser.
Skulle vilja göra några filmer och tester mot dom märkena jag har tillgång till.
 
Svar: X

Större delen av min hustråd här på forumet är utförd med en 18V AEG dragare som börjar haverera mekaniskt men batterierna som är kompatibla med senare AEG har mer att ge så med vinstdragaren kan jag bygga på ännu mer med totalt fyra batterier och generera mer inlägg här på forumet :)

Blir givetvis recension av nya dragaren vid vinst!
 
Svar: X. Dubbelsidig bits och stödhandtag

Min Bosch skruvdragare har nu blivit 12 år gammal och batterierna strular, så jag får ladda den, skruva, ladda skruva, ladda skruva hela tiden.
 
Svar: X. Dubbelsidig bits och stödhandtag

Precis börjat en Vindsrenovering som kräver en hel del borrande och montering.
När vinden är klar skall arbetet med grunden påbörjas så att få tillgång till denna proffsdragare.
De gamla får bli att skänka till loppis ( ja "de" gamla för batterierna är så dåliga nu).
 
Svar x.

I renoveringen jag håller på med hemma av bottenvåningen räcker inte min lilla och 9 år gamla Bosch grön till riktigt längre. Ett fasligt laddande av batteriet hela tiden. En modern maskin hade gjort underverk här.
 
Svar: X. Dubbelsidig bits och stödhandtag

verkar vara en bra maskin.....
min sambo/särbo snart har den minsta skruvdragaren och den funkar bra
men har ju sina begränsningar och börjar lukta bränt då det fått slita m altan plank
då hon nu köpt sitt första hus och således behöver en maskin så verkar denna vara ett bra model
istället för få någon av mina gamla skruvdragare
så vill ge denna som inflyttnings present då jag tror den mer än väl kommer få visa vad den tål i renoverings objektet hon köpt
 
När koras den lycklige vinnaren?
 
Svar: X. Dubbelsidig bits och stödhandtag
Motivering: Sedan jag flyttade ifrån min tidigare sambo och köpte en egen liten röd stuga ute i skogen har jag fått göra det mesta själv. Det är roligt men tungt, och att ha en ordentlig skruvdragare skulle definitivt underlätta väldigt mycket för mig då min nuvarande är gammal, trött, luktar bränt och äter batterier (så det slutar ofta med att jag ändå står och skruvar för hand i slutändan).
 
D09
Svar x

Hjälp!

Står med en halvklar form till isbana som ska skruvas ihop likväl hållare för skyddsnät m.m och min gamle skruvdragare är slask :/
 
X

Min lilla 10,x V räcker långt, men klarar inte allt. Så en maskin med mer muskler skulle vara välkommen i vertygsstallet.
 
Svar : X

Den enda skruvdragaren vi har använder sambon på jobbet. Det börjar blir lite träligt att vänta in han varje gång jag vill ta tag i saker i nyinköpta huset. Vore trevligt att få en egen !
 
X ) Dubbelsidig bits o handtag
Bygga, bygga om och renovera är något som alltid är på gång då man är husägare.
Att då vinna denna vore en dröm, köra sladdlöst och slippa sladdar och skarvsladdar som du ska dra för att nå med borrmaskinen som vi gör nu !
 
Svar: X. Dubbelsidig bits och stödhandtag.

För att kunna byta ut tunga gamla maskiner som handlederna mår dåligt av och för att få min fru mer intresserad av att skruva gips i kommande sovrumsrenoveringen.
 
Svar: X. Dubbelsidig bits och stödhandtag.

Håller på att bygga en Marslandare. Då behöver jag en AEG skruvdragare. Vinner jag AEG skruvdragaren så kommer jag montera den på Marslandaren och sätta i ett bergsborr. Den skall ta prover på mineraler. Det kommer alltså vara en AEG skruvdragare som är den första skruvdragaren på planeten Mars!
 
X. Dubbelsidig bits och stödhandtag

Ser stora fördelare i att då kunna köpa mer riktigt bra verktyg som använder samma batterier och laddare !
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.