Krilleman
Om det är Amanda på bilderna låter jag vara osagt. Men när man kikar på hennes andra objekt så finner man inte något liknande.

Men hon skriver själv i sin beskrivning:

Jag är en fastighetsmäklare - men inte som alla andra!


Genom mina år som SkandiaMäklare har mina kunder önskat både livevisningar på Facebook, speciella fotograferingar med både styling och/eller statister, roliga instagramvideos samt proffsfilmning med drönare.
Välkommen att titta in mitt instagramkonto @maklaramanda för inspiration!


Jag är en arbetshäst som du kan anlita om du är ute efter en trygg och säker vägledning genom försäljningsprocessen eller om du är ute efter det där lilla extra som får just DIN försäljning att sticka ut på marknaden. Mitt mål är att överträffa dina förväntningar och att få högsta betyg både från köpare och säljare.


Med kärlek, tålamod och glimten i ögat är ingenting omöjligt!

Kan det vara så att hon ligger i framkant, och precis som Broken Arrow skriver, all PR är bra PR...
 
  • Gilla
martin43
  • Laddar…
Nog är det väl glimten i ögat, kanske inte en villa i Djursholm passar att annonsera med "humormetoder" (eller vem vet) men håller med om att det troligen drar lite klick när det inte är som allt annat... Och för den köpare som VILL ha en stor yta för parkering (tex har en egen åkeriverksamhet) måste det ju vara ett toppenobjekt... Men badrummet stack nog ut lite väl för den normala medelsvensson?
 
Krilleman
F Fifth Avenue skrev:
Själv blir jag mest fundersam på toaletternas placering...
Jag håller med @Fifth Avenue, vem sätter en WC på ca 30º från vägg?

Flaggan på halv stång?
 
Krilleman krilleman_215 skrev:
Jag håller med @Fifth Avenue, vem sätter en WC på ca 30º från vägg?

Flaggan på halv stång?
Toalettstolens placering är inget annat än bisarr ..
 
Richard Andreasson skrev:
Den som inte kan möblera ett rum efter förlaga från bilder på andra objekt på nätet och fluffa till soffkuddarna är väl snarast den som är okunnig.

Jag har aldrig sagt att man skall sälja huset som det är, bara att man oftast kan göra det som stylingfirman gör själv istället. Och ja, nästan alla normalbegåvade kan i storstäderna förmodligen sälja sin lägenhet eller villa till ungefär samma pris som en mäklare får om man anser sig ha den tiden. Det är inte svårt. Det är däremot så att tidsåtgången, tillgång till spekulantregister och så vidare som gör mäklarfirman till ett bra val, då det kostar mig att ta ledigt för att hålla visningar etc. Min mäklare och jag är tämligen överens om att jag kunnat sälja lägenheten själv om jag haft tiden att göra det hela och fått ungefär samma pengar. Men vad gäller stylingen så möblerades lägenheten exakt som jag tänkt mig det hela, vilket torde vara gjort på 2 timmar. Sedan sprang stylingmänniskorna runt 4 timmar till och fluffade upp soffkuddar och skrev ned kladdkakerecept på en griffeltavla etc.

Vad gäller tiotusentals kronor... Jag tog offert från samtliga firmor i området och när det gäller dödsbo så måste man också tillgodose övriga dödsbodelägares önskemål. Och jag fick inte igenom en försäljning utan homestyling. Jag tog den billigaste firman som fanns och prutade dessutom. Vem av oss är det som är okunnig?

Det var ju en djävla ton på alla här. Ni har gått på fullständigt trams! Att en proffsstylare kommer in ökar priset marginellt gentemot om ni stylar själva. I bästa fall. I storstäderna på rätt adress säljer bostaden sig själv. Jag hade 3 stycken som ville köpa före visningen, vilket visar på att bra objekt säljer sig själva. Folk behövde inte ens se lägenheten i verkligheten för att veta vad det gällde.

I övrigt så tänker jag avgå från forumet, tonen här är fruktansvärt dålig och respekten för andra åsikter är noll. Min uppfattning är att det är totalt trams att mäklaren leker modell i en övergiven bensinstation. Men jag antar att ni andra tillhör mäklarkåren och ställer upp till försvar för eder vördade kollega. Antidemokratiska tendenser och taskig attityd betackar jag mig för, så ni kan få ha ert forum för inbördes beundran ifred.
Richard Andreasson skrev:
Den som inte kan möblera ett rum efter förlaga från bilder på andra objekt på nätet och fluffa till soffkuddarna är väl snarast den som är okunnig.

Jag har aldrig sagt att man skall sälja huset som det är, bara att man oftast kan göra det som stylingfirman gör själv istället. Och ja, nästan alla normalbegåvade kan i storstäderna förmodligen sälja sin lägenhet eller villa till ungefär samma pris som en mäklare får om man anser sig ha den tiden. Det är inte svårt. Det är däremot så att tidsåtgången, tillgång till spekulantregister och så vidare som gör mäklarfirman till ett bra val, då det kostar mig att ta ledigt för att hålla visningar etc. Min mäklare och jag är tämligen överens om att jag kunnat sälja lägenheten själv om jag haft tiden att göra det hela och fått ungefär samma pengar. Men vad gäller stylingen så möblerades lägenheten exakt som jag tänkt mig det hela, vilket torde vara gjort på 2 timmar. Sedan sprang stylingmänniskorna runt 4 timmar till och fluffade upp soffkuddar och skrev ned kladdkakerecept på en griffeltavla etc.

Vad gäller tiotusentals kronor... Jag tog offert från samtliga firmor i området och när det gäller dödsbo så måste man också tillgodose övriga dödsbodelägares önskemål. Och jag fick inte igenom en försäljning utan homestyling. Jag tog den billigaste firman som fanns och prutade dessutom. Vem av oss är det som är okunnig?

Det var ju en djävla ton på alla här. Ni har gått på fullständigt trams! Att en proffsstylare kommer in ökar priset marginellt gentemot om ni stylar själva. I bästa fall. I storstäderna på rätt adress säljer bostaden sig själv. Jag hade 3 stycken som ville köpa före visningen, vilket visar på att bra objekt säljer sig själva. Folk behövde inte ens se lägenheten i verkligheten för att veta vad det gällde.

I övrigt så tänker jag avgå från forumet, tonen här är fruktansvärt dålig och respekten för andra åsikter är noll. Min uppfattning är att det är totalt trams att mäklaren leker modell i en övergiven bensinstation. Men jag antar att ni andra tillhör mäklarkåren och ställer upp till försvar för eder vördade kollega. Antidemokratiska tendenser och taskig attityd betackar jag mig för, så ni kan få ha ert forum för inbördes beundran ifred.
Roligt att du skriver om dålig ton och taskig attityd.
Kan det kanske vara du som du själv beskriver?
Och NEJ det stämmer inte att du kan styla lika bra som ett proffs.
 
elpaco elpaco skrev:
Toalettstolens placering är inget annat än bisarr ..
Samt usch och fy, ni såg väl att locket till vattenbehållaren på den ena var spräckt?
Och lampan ovanför spegeln är bortmonterad :(
Ljust kaklat badrum med spräckt lock på toalett och bortmonterad lampa ovanför handfat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
elpaco elpaco skrev:
Toalettstolens placering är inget annat än bisarr ..
Toalettstol vinklad ut från väggen nära en stor toapappershållare i ett offentligt badrum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Men om toalettstolen är vinklad ut från väggen slipper man fastna i toapappershållaren, som på den här offentliga toan. Jag tycker det är genialt!
 
  • Gilla
jimih
  • Laddar…
Men skit i toan!!!!
 
S Snål-Jocke skrev:
Men skit i toan!!!!
Ja, det är väl det som är tanken.
 
  • Gilla
oobum
  • Laddar…
Nä tanken är förhoppningsvis ett antal meter därifrån. lätt åtkombar för slamsugningsbilen.
 
S Snål-Jocke skrev:
Nä tanken är förhoppningsvis ett antal meter därifrån. lätt åtkombar för slamsugningsbilen.
Fan va dryg du är!
 
Är det menat som något positivt eller som något negativt. Utveckla gärna.
 
Det skulle ha varit en sån här med egentligen: :rofl:. Positivt alltså!
 
  • Gilla
Snål-Jocke och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.