Jag vill köpa en bluetooth högtalare till mitt uterum och jag skulle även vilja ha en inbyggd FM radio i den. I de butiker som jag har kollat i så verkar denna kombination vara ganska ovanlig vilket jag inte förstår.

Någon som har nått tips?
 
  • Gilla
tobbbias
  • Laddar…
Ska högtalare vara infällda eller?
 
BRL.se säljer förvisso både och, bra kvalité till bra priser i mitt tycke (inte jätte insatt på ljud dock)
 
Nä inte infällda utan av portabel modell ( dvs. kan stå på ett bord/hylla), inga jättestora krav på superbra ljud men inget skit heller.
 
  • Gilla
tobbbias
  • Laddar…
Har också letat men inte hittat något vettigt :( Vissa klockradios uppfyller dessa krav men jag skulle gärna vilja ha ett inbyggt batteri också ifall man skulle vilja sitta ute i trädgårdslandet med den. Sen är det ju ännu ett plus ifall den också tål vattenstänk. Men som sagt, verkar vara svårt att få till denna kombo. Alla vettiga saknar en FM-modul. Inte alltid man vill strömma SR-appen bara för att kunna lyssna på lite P4 :/
 
Då förstår jag, ni vill alltså ha en högtalare med display som man kan ratta in radio kanaler på utan att använda typ en smartphone och styra via app?
 
Sonos 1. Inte vad som frågas efter, men löser nog samma problem.
 
Kolla på KBsound. Dom har inbyggnads radio med bluetooth moduler. Finns i olika storlekar och effekt. Snyggt, enkelt o smidigt. Fjärren har display så man ser radio kanal eller vilken låt man streamar. Komplett med högtalare och radio/försäkrar del eller lös radio/förstärkare och komplettera med egna högtalare mm.
 
  • Hand håller en fjärrkontroll framför en rund inbyggnadshögtalare med display och knappar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
tobbbias och 1 till
  • Laddar…
  • Gilla
Biggie och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.