Hej
Svar: X
Skall börja med en fuktskada i badrummet behöver en tillförlitlig skruvdragare där, och till en altan tillbyggnad till våren.
Ni får gärna lotta ut en cirkelsåg också :crysmile::crysmile::crysmile:
 
Svaret är alternativ: X
Motiveringen är:
Skulle behöva denna skruvdragare för att skruva ihop plastgranen inför jul. Den gamla skruvdragaren ifrån troligen tidigt 90-tal gick nyss sönder och lämnad till den närliggande återvinningscentralens elskrot. Vore så trevligt att kunna skruva ihop julgranen framöver så det ser fint ut när allt ifrån systerdotter 1 år till flickvännens mormor 100 år kommer på besök.
 
X. Dubbelsidig bits och stödhandtag

Motivering:
Flytta till ett tegelhus med tjocka väggar kräver sin maskin! Svärmor har en trött gammal Bosch som vi ärver som en del av köpet men som jag gärna pensionerar tillsammans med resten av de trötta maskinerna som finns, vore kul start som villaägare att få ordentliga maskiner då pengarna tyvärr rinner iväg till annat och väldigt mycket saker får hyras närmaste månaderna.
 
Svar: X, dubbelsidig bit och stödhandtag.

Efter att min gamla DeWalt ständigt självurladdar batterierna behöver jag en ny skrivdragare som har kraft och är pålitlig att ha i båten. Min gamla måste ju hela tiden laddas och då blir den meningslös att ha med sig när man inte har ström.

Har tidigare en AEG Slagborr och det är riktigt bra kvalité så denna ser jag fram emot att utöka verktygsarsenalen med!
 
x. Dubbelsidig bits och Stödhandtag

Motivering:
Jag vet exakt vad som kan hända när vi flyttar in i vårt nya hus. Jag kommer ha lite projekt, behöva sätta upp tavlor, hyllor, osv osv.. Risken är att jag kommer köpa en ny biltema-pryl för alla ändamål.
Det kommer bli en salig röra utan styrsel, dessutom med låg kvalité.

Skulle jag däremot vinna den här proffsdragaren skulle det tvinga mitt sinne till att fortsätta använda AEG's produkter då jag egentligen gillar det stilrent och värdesätter kvalité.
Jag tror den här tävlingen skulle kunna få ordning på hela mitt framtida verktygsarsenal :)
Dessutom är alla nästan alla blivande grannar hantverkare på ett eller annat vis.. Skulle ju va kul att någon gång få briljera med en fin maskin!
 
Svar: X
Min tio år gamla Bosch går knappt att använda. Dags att bli ett amatörsproffs :)
 
svar x, dags att byta ut makitan
 
Svar: X. Dubbelsidig bits och stödhandtag.

Köpte en bondstuga i Augusti som vi tänkte renovera till vårt framtida hem, fick veta några veckor senare att det finns ett omfattande hussvampsangrepp där. Så kärlek, blod, svett och en skruvdragare kommer att behövas.
 
Svar: x

Har påbörjat renovering av övervåning i vårt nyinköpta hus.
Har investerat i aeg multiverktyg och tigersåg redan och nu hade denna kommit väl till pass för att bygga om sakerna som rivits.
 
SVAR X

Har en gammal Metabo skruvdragare som hängt med mig i tre hus som jag bott i. Den har fått jobba hårt dessa 10 år så nu är den väldigt sliten.
Vet att en skruvdragare med bra kvalité håller länge så denna med 6 års garanti måste vara superb och värdig att ersätta min gamla :)
 
Svar: X

Motivering:
Skulle vilja ge bort skruvdragaren i julklapp till min bästa vän som hjälpte mig att renovera min lägenhet.
Lånade hans skruvdragare under projektet, men skruvdragaren gick sönder, så jag vet att han inte har en skruvdragare hemma.
Som tack för hans hjälp, har jag en fin plats att bo och fira julen på, medan hans skruvdragare är i skroten.
 
X. Dubbelsidig bits och stödhandtag
Har en skruvdragare av annat märket som inte fungerar något vidare. Håller på att skruva upp ett plank 32m långt och 2m högt. Med denna fantastiska garanti antar jag att detta måste vara en kvalite maskin som håller länge för en lekman som mig.
Andreas
 
svar: x
  • Levereras med dubbelsidig bits och stödhandtag
Jag har haft inbrott i min lilla verkstad och försäkringen täcker inte förlusten då maskinerna var för gamla, så jag har stort behov av nya maskiner.....
 
svar: X. Dubbelsidig bits och stödhandtag

Bor i ett gammalt timmerhus med fem uthus, det är alltid något renoveringsprojekt på gång. Min billiga sladdborrmaskin för de jobbiga jobbet gav upp häromveckan. Motorn snurrar men inte chucken :(
En liten Makita skruvdragare är inte mycket att ha när grova hål skall borras. så jag behöver en maskin med lite kraft.
 
Svar x

Jag använder en 230v borrmaskin som skruvdragare. Det funkar men onekligen är sladden ivägen emellanåt.

Tänk att vara sladdlös...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.