nikasp
Det blev Jem & Fix och deras 300 cm skiva. Kan göra en rejäl klaff med den skivan. Tänkte först nöja mig med 75 cm fast men ändrade mig igen. Planen är att ha grova låsbara hjul och kunna rulla och ställa bänken mitt i garaget vid behov, tex fönstermålning.
 
Hur går det med din arbetsbänk? Du får lägga in lite bilder till oss nyfikna... :)

Är nyfiken på din lösning med fällbar skiva. Tänker själv bygga något med fällbar skiva på både långsida och kortsida.
 
nikasp
Äh, glömde det. Här kommer lite bilder! Inte helt optimalt med hjul men det känns ändå väldigt stabilt. Blev från Jula för ca 250 spänn för fyra.

Ska dit med ett mindre skruvstäd snart och då får det bekänna färg. Har tyvärr 7 st cyklar och en snöslunga i enkelgarage så dåligt om plats att nyttja funktionen med klaffen och att det är flyttbart.

Förvarar ger/kapsågen under och har några plastbackar. Förvaring är bra!
 
  • Hemmagjort arbetsbord på hjul i ett garage fullt med cyklar och en snöslunga.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Hembyggt arbetsbord på hjul i en trång garageverkstad med cyklar i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Hemmagjord arbetsbänk på hjul i en trång garage med cyklar och verktyg i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Hembyggt träbord med hjul och förvaringshylla i ett garage, omgivet av verktyg och cyklar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
salahunreal och 1 till
  • Laddar…
nikasp
Just ja, där hade jag inte hyllan än. Lägger in bild på det snart.
 
nikasp
Snålade först på fällbara konsolerna och handlade för en hundring på Jula. Ångrade mig och la kring 300 på Bauhaus sen.
 
  • Gilla
salahunreal
  • Laddar…
Blev ju jättebra! Hur djupa är bänkskivorna?

Jasså var dom fällbara konsolerna bättre på bauhaus? Det är ju bra att veta!
 
  • Gilla
nikasp
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.