Vinn starka skruvdragaren med 6 års garanti


Behöver du en ny borrskruvdragare till din verktygsarsenal? Denna veckan är du med och tävlar om testvinnaren AEG BS 18C LI-202C. Skruvdragaren är både kompakt och kraftfull i ett, och ingår i PRO18V serien vilket innebär att du kan använda ett och samma batteri till samtliga verktyg i 18V serien från AEG. Dessutom har BS18C LI-202C hela 6 års garanti på skruvdragaren och 3 års garanti på batteriet*.

Totalt värde cirka: 2 800 kronor

Arbetare i skyddsutrustning använder en AEG borrskruvdragare på en stenmur.

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Utöver skruvdragare och batteri levereras BS18C LI-202C med tillbehör, vilka?


1. Borrset och stödhandtag
X. Dubbelsidig bits och stödhandtag
2. Borrset och dubbelsidig bits

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses måndag 6 november.

*Läs mer om villkor och regler för garantin på AEGs webbplats.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från AEG. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar AEG för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
P-plats och 3 till
  • Laddar…
S
Svar: X. Dubbelsidig bits och stödhandtag.

Efter några större projekt börjar min skruvdragare snart ge upp. Satt senast igår och sökte efter olika omdömen om skruvdragare här på forumet. Vad jag kan se så uppfyller AEG skruvdragare alla de krav och önskemål jag har på min nya skruvdragare. Att man sedan kan erbjuda sådana generösa garantier, intygar både hur kvalitén och hur seriös tillverkaren är.
 
Svar X

Så jag kan slänga min Meec tools red series skruvdragare med vetskapen att en bättre tar dess plats :)
 
Svar: X
Jag och min sambo har precis köpt hus och får tillgång till det den 15 dec och den 31 dec så är vårat första barn beräknat.
Så mycket som händer på samma gång och även mycket utgifter. Så en ny bra maskin hade verkligen passat bra in
 
Svar: X. Dubbelsidig bits och stödhandtag.

Jag brukar alltid säga att varje nytt projekt kräver en ny maskin och det är hög tid att börja med nästa rum här i huset.
En ny AEG skruvdragare skulle motivera mig till att påbörja projektet!
 
Svar: X. Dubbelsidig bits och stödhandtag.
Detta skulle bli min första proffsmaskin och ett nytt verktyg till kommande renovering i garaget. Det skulle verkligen bli en fröjd att få arbeta med denna borrskruvdragare.
 
Svar X, dubbelsidig bits och stödhandtag.
Bra verktyg är halva jobbet sägs det. Och med en större renovering framför oss skulle testvinnaren AEG BS 18C LI-202C vara perfekt!
 
Svar: X
Min gamla skruvdragare som jag ärvt står det "made in western germany" på väskan. Åldern börjar ta ut sin rätt, den är både glapp och allmänt risig, skruvdragaren alltså, inte jag!
Stora planer på garagebygge har börjat smidas, och till detta kommer en skruvdragare behövas, en rejäl AEG vore trevligt! Kanske till och med håller så länge att den går i arv precis som min nuvarande dragare gjort :)
 
Svar: X. Dubbelsidig bits samt stödhandtag

Då får jag äntligen en bra ursäkt att sluta använda den billiga 10+ år gamla borrmaskin jag fått med mig nu när vi flyttat till hus

Det är med en tår jag också inser att det inte räcker med morfars gamla svängborr, men tyvärr, betong kräva AEGs krafter!

Och man verkar verkligen få både kraft och rätt storlek - smidigt i de trångare hörnen där oljetanken gömde sig förut i källaren!
 
Redigerat:
X


efter 8 år så fingerar ännu l Aeg. Men samtidigt vill jag gärna ha nya madkner så håller tummarna!
 
Svar: X

Har en 9 år gammal Makita, som hade behövt en ersättare redan förra året och helst med lite rejälare handtag. Skulle vara kul att få testa någonting annat!
 
Svar: x

Kolen tog slut på förra skruvdragaren och i ett försök att leka mcgyver hade jag sönder den än mer. En fungerande hade inte varit helt fel.
 
Svar X.

Köpte en skruvdragare för 11 år sedan för att skruva ihop möbler åt en böna jag träffade, det gick bra livet rullar på men batteriet har dött, jag behöver en ny maskin.
 
Svar: X. Ska bygga en altan nästa sommar, så en kvalitetsmaskin från AEG skulle vara drömmen!
 
Svar: X. Dubbelsidig bits och stödhandtag

Har en gammal DeWalt-dragare som tjänat mig gott men som nu sjunger på sista versen så en ny skulle sitta som hand i handske.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.